Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام مجتبی خوشرنگ، مدیر داخلی مسجد تاریخی نصیرالملک شیراز گفت: جشن بزرگ عید غدیر خم از امروز ششم مرداد همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء و با رعایت اصول بهداشتی در حیاط مسجد نصیرالملک شیراز برگزار می‌شود.

او افزود: استفاده از ظرفیت مولودی خوانان، مداحان و شعرای آیینی در این برنامه از جمله ویژگی‌های متمایز این مراسم جشن خواهد بود به نحوی که مداحان اهل بیت حاج سید عباس انجوی، حاج حسن شیرازی و کربلایی سید مصطفی زارع به اجرای مولودی خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشرنگ همچنین از اجرای گروه تواشیح در این برنامه خبر داد و ابراز کرد: با حضور گروه امین ولایت شاهد اجرای چند قطعه تواشیح در مدح و رثای مولا امیرالمونین (ع) خواهیم بود.

مدیر داخلی مسجد تاریخی نصیرالملک شیراز گفت: حضور شاعران آیینی در این مراسم جشن و سرور یکی دیگر از ویژه گی‌های این برنامه است و شاعر آئینی کربلایی حجت زارع نیز اشعار خود را در این مراسم قرائت می‌کند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسجد نصیرالملک شیراز نصیرالملک شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز