Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:50:21 GMT

تکذیب خبر نوشابه در نان

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۱۵۳۷

تکذیب خبر نوشابه در نان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مدیر نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که برخی سایت‌ها به نقل از وی خبری درباره افزودن نوشابه به خمیر نان منتشر کرده بودند، این خبر را تکذیب کرد و گفت: موضوع صرفا این بود که برخی از نانوایان در پخت نان هایشان از افزودنی‌های دیگر استفاده می‌کنند که من نمی‌توانم آن‌ها را نام ببرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

از شایعه تا واقعیت نوشابه در نان؟!

الیاس رحمتی رئیس اتحادیه نانوان هم با تکذیب خبر افزودن نوشابه به خمیر نان، درباره افزودنی‌هایی دیگر گفت: به علت کیفیت کم آرد خراسان شمالی نانوایان برای بهبود روند تولید و پخت نان مجبور به استفاده از ویتامین ث هستند که قبلا به آن‌ها گفته شده استفاده از ویتامین ث مشکلی ندارد.

همچنین به گفته رحمتی در گشت‌های مشترک با ارگان‌های مرتبط از نانوایی‌ها مشخص شده هیچ جوش شیرینی برای ورز دادن خمیر نان استفاده نمی‌شود که حالا نانوایی‌ها بخواهند برای پنهان کردنش، چیزی به آن اضافه کنند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه نانوایان پخت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید دیگ و ماهیتابه با قوطی فلزی نوشابه توسط کارگران پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) نحوه تولید کره در یک کارخانه پاکستانی (فیلم) فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • فرآیند تولید دیگ و ماهیتابه با قوطی فلزی نوشابه توسط کارگران پاکستانی (فیلم)
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • ایران به جایگاه خود در کدکس کشاورزی باز می گردد
  • خوردن این غذا‌ها در شب باعث سوزش معده می‌شود
  • ایران خواستار بازگشت به جایگاه قبلی خود در اجلاس جهانی کدکس شد
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • تردستی با دست های کوچک
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر
  • طرز پخت متفاوت بال مرغ به سبک لهستانی‌ها با نوشابه کوکاکولا (فیلم)