Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@08:01:10 GMT

کمک فوری برای درمان این مادر و دو دختر معلولش

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۱۵۴۱

خیریه همت رضاشهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک به مادر 42 ساله بی سرپرستی شده که مستاجر و دارای چهار فرزند که سه دختر و یک پسر می باشد.

در این نامه آمده است:

احتراماً به استحضار می رساند ضمن تبریک عید قدیر خم بزرگترین عید شیعیان جهان خدمت شما مردم خوب میهن اسلامی ایران سرکار خانم بی بی معصومه زمانی از مددجویان این خیریه به حضورتان معرفی می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم زمانی ۴۲ ساله بی سرپرست و مستاجر دارای چهار فرزند که سه دختر و یک پسر می باشد.

نامبرده پوکی استخوان شدید دارد که در قسمت مچ دستها و لگن می باشد که قادر به راه رفتن نیست و توان کار کردن هم نداردو برای درمان ایشان به جهت هزینه های بالانیازمند یاری شما عزیزان هستیم.

متأسفانه دو دختر شانزده ساله و بیست و دو ساله ایشان دچار معلولیت شدید هستند وبه همین علت شرایط این خانواده واقعا خیلی حاد شده و هیچکسی را هم برای حمایت ندارند و درمان دختران هم مبالغ هنگفتی طلب می‌کند و با توجه به بدهی های قبل شرایط به مراتب سخت تر شده از آنجا که شرایط فوق حادی برای این خانواده رقم خورده که نیازمند یاری بیشتر شما نیک اندیشان هستیم قبول هم داریم که باشرایط فعلی ویروس اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست ولی با همت بزرگ و دعای خیر انشاءالله همه چیز ختم به‌خیر گردد.

قبلا از همکاری و مساعدتی که دراین باره مبذول خواهید فرمود کمال تشکر و سپاسگزاری را می نماید.

شماره حساب خیریه 02042187340 شماره کارت خیریه 6104337733573958
شماره شبای خیریه IR930120000000002042187340

برای کمک آنلاین کلیک کنید

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح

جانشین فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری دختری ۱۱ ساله به جرم قتل یک فروشنده خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ عبدالرضا ضربت امروز، ۳۰ فروردین در این ارتباط گفت: در ساعت ۱۱ شب بیست و نهم فرودین‌ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه «کفترکـ» در محل حاضر شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش جهت خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می‌روند و پس از پرو کردن لباس، مورد تمسخر از سوی فروشندگان ( زن ۲۶ ساله به همراه مادر ۵۰ ساله‌اش) قرار می‌گیرند که پس از مشاجره با آنها درگیر می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که دختر ۱۱ ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده ۵۰ ساله را به قتل می‌رساند.

ضربت با بیان اینکه در ادامه درگیری، خانم مشتری ۴۰ ساله (مادر قاتل) نیز با سلاح سرد، دختر مقتول را مجروح می‌کند، گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

ضربت با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایت‌بخش است، عنوان داشت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شده‌اند.

وی در پایان تاکید کرد که عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع جرائم این‌چنینی در جامعه جلوگیری کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • قتل عجیب فروشنده مزون توسط دختر ۱۱ ساله
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل در مزون لباس
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • کمک فوری برای نجات جان یک مادر سرطانی