Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@15:57:37 GMT

طرح «نذر علوی» در ایام عید غدیر اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۱۵۶۳

طرح «نذر علوی» در ایام عید غدیر اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد بین‌المللی غدیر، بنیاد بین‌المللی غدیر در راستای اجرای طرح «نذر علوی» بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

موج عظیم مردمی در دهه امامت و ولایت و غدیر، نشان از یک پویش همگانی کم‌نظیر در بزرگداشت غدیر و توجه به فلسفه متعالی آن دارد.

با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی و پرسش از چگونگی کمک به انجام فعالیت‌های غدیری در ایام دهه امامت و ولایت و روز غدیر و نیز ایام میلاد امیرالمؤمنین (ع)، بنیاد بین‌المللی غدیر طرح «نذر علوی» را اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، مبالغ حاصل از این طرح در برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی، هنری، علمی و آموزشی و نیز طرح «احسان علوی» استفاده خواهد شد.

کد خبر 5267522

منبع: مهر

کلیدواژه: عید غدیر خم اطعام غدیر امام علی ع عید غدیر خم قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی هیات مذهبی غدیر خم قرآن جشن عید غدیر شیعه فعالیت های قرآنی مبلغان دینی شبکه قرآن و معارف سیما ماه محرم معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پله فرار تونل غدیر قم سال ۱۴۰۳ احداث می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری قم از افتتاح یک زیرگذر خدماتی در بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و گفت: احداث پله فرار تونل غدیر سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود.

محمدحسین علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: شهرداری منطقه یک در سال ۱۴۰۲ به دنبال تکمیل مسیر دفع آب‌های سطحی در بلوار محتشم کاشانی بود که قسمت عمده پروژه اجرایی شده است و در سال جدید نیز تکمیل می‌شود.

وی افزود: تکمیل مسیر دفع آب‌های سطحی بیست متری جنب اداره پست و احداث کانال و جدول گذاری کوچه ۵۲ خیابان شهید اسد پور در بلوار ۱۵ خرداد از دیگر پروژه‌های منطقه در حوزه پیشگیری از آب‌گرفتگی بود که انجام شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اجرای پروژه ایمن سازی تونل غدیر، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی احداث سه پله فرار در این تونل انجام شده که برای یک مورد عقد قرارداد انجام شده است و سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود.

علی اکبری تصریح کرد: احداث زیرگذرهای خدماتی بلوار پیامبر اعظم (ص) که از تأکیدهای شهردار بود را از سال گذشته آغاز کردیم. این زیرگذرها دارای چند چشمه سرویس بهداشتی است که در مناسبت‌ها می‌تواند مورد استفاده زائران قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه یکی از این زیرگذرها در محدوده منطقه یک و دیگری در محدوده منطقه پنج شهرداری قم است، گفت: سال ۱۴۰۲ خاکبرداری این زیرگذر انجام شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اینکه این زیرگذر در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: در بودجه شهرداری منطقه یک، ۱۵ میلیارد تومان برای این مسئله در نظر گرفته شده است.

کد خبر 744835

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۰ نقال و پرده خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • صادرات خدمات فنی مهندسی حوزه آب به ۲۰ کشور در جهان
  • اجرای پروژه های آبی توسط مهندسان ایرانی در ۲۰ کشور جهان
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • احداث بیش از ۲۲ هزار مسکن ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد
  • طرح هادی در ۲۰۰۰ روستای آذربایجان شرقی اجرا شد
  • پله فرار تونل غدیر قم سال ۱۴۰۳ احداث می‌شود
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد
  • انتصاب معاون بین الملل بنیاد سعدی
  • نقش بارز بنیاد ملی نخبگان در تحقق شعار سال