Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@05:08:53 GMT

وداع تنیسور یونانی با المپیک توکیو

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۲۲۰۸

وداع تنیسور یونانی با المپیک توکیو

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استفانوس سیتسیپاس که یکی از اصلی‌ترین بخت‌های کسب مدال تنیس المپیک توکیو بود، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف توگو اومبر از فرانسه رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. 

سیتسیپاس که در ست سوم با مصدومیت بازی کرد، با شکست در این دیدار نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

خاچانوف به مرحله یک چهارم نهایی تنیس المپیک ۲۰۲۰ راه یافت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک ۲۰۲۰ المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک پاریس روشن شد

 در فاصله ۱۰۰ روز مانده به آغاز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مشعل المپیک به صورت رسمی در یونان روشن شد.

به گزارش مهر، بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه مرداد امسال به میزبانی شهر پاریس برگزار خواهد شد و مشعل المپیک ۲۰۲۴ امروز سه شنبه به صورت رسمی در یونان که مبدا مسابقات المپیک است روشن شد.

مری مینا هنرپیشه یونانی، شعله مشعل را با نور خورشید روشن کرد و آن را به اولین حمل‌کننده که قهرمان قایقرانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است رساند.

مانادو شناگر زن فرانسوی و دارنده ۳ مدال المپیک، به‌عنوان نخستین ورزشکار، مشعل المپیک را در خاک یونان حمل کرد. او مشعل المپیک را از استفانوس انتوسکوس یونانی، دارنده مدال طلای رقابت‌های قایقرانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تحویل گرفت.

این مراسم در معبد ۲۶۰۰ ساله هرا برگزار شد و کاتِرینا ساکلاروپولو رئیس‌جمهوری یونان و توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک از جمله چهره‌های شاخص حاضر در این مراسم بودند. مشعل المپیک ۱۱ روز در خاک یونان توسط ۶۰۰ مشعل‌دار حمل و سپس ۷ اردیبهشت در مراسمی به برگزارکنندگان المپیک ۲۰۲۴ پاریس تحویل داده می‌شود.

مشعل بازی‌های المپیک ۸ اردیبهشت با کشتی «بلم» (کشتی که پس از بازی‌های ۱۸۹۶ آتن به آب انداخته شد) سفرش را به مقصد فرانسه و شهر پاریس، آغاز خواهد کرد. این مشعل ۱۹ اردیبهشت به بندر مارسی می‌رسد و ۱۰ هزار حمل‌کننده آن را در ۶۴ شهر فرانسه حمل خواهند کرد.

مشعل المپیک سفری ۱۲ هزار کیلومتری خواهد داشت و پنجم مرداد به مراسم افتتاحیه المپیک پاریس در رودخانه سن وارد می‌شود. این برای نخستین بار است که مراسم افتتاحیه المپیک در ورزشگاه اصلی کشور میزبان برگزار نمی‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ابراز علاقه یونانی ها به توسعه روابط با ایران ناکامی رضا دهدار در تایلند؛ سهمیه المپیک از دست رفت

دیگر خبرها

  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!
  • مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • انصراف آلکاراس از تنیس مسترز بارسلونا
  • والیبال ساحلی تور سامیلا؛ صعود تیم اول ایران به یک چهارم نهایی