Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@07:58:12 GMT

روس‌ها و در آمد 35 میلیون یورویی از سردار آزمون!

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۲۲۵۶

روس‌ها و در آمد 35 میلیون یورویی از سردار آزمون!

مرغ زنیت یک پا دارد؛ سردار آزمون را تنها در ازای دریافت 20 میلیون یورو خواهد فروخت. این آخرین پاسخ باشگاه روسی به تیم های بایرلورکوزن و رم است. 

به گزارش "ورزش سه"، بایر برای خرید سردار پیشنهاد 18 میلیون یورویی داده است اما زنیت مخالف است و اینطور دلیل آورده 20 درصد از درآمدی که قرار است از فروش سردار آزمون به دست بیاورد برای تیم قبلی این بازیکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی روبین. 4 میلیون یورو. جالب است بدانید باشگاه روبین پیش تر به خاطر فروش سردار آزمون به تیم زنیت 12 میلیون یورو از این تیم دریافت کرد و مبلغ 3 میلیون یورو نیز به خاطر سه قهرمانی متوالی زنیت در لیگ برتر روسیه به همرا سردار آزمون به این تیم رسیده است و اگر از فروش سردار آزمون به یکی از دو تیم بایرلورکوزن و رم 4 میلیون یوروی دیگر به دست بیاورد باید گفت از مهاجم تیم ملی فوتبال ایران 19 میلیون یورو درآمد داشته است. 

 

از فروش 20 میلیون یورویی سردار آزمون به یکی از دو تیم بایرلورکون یا رم مبلغ 16 میلیون یورو به تیم زنیت خواهد رسید و این تنها یک میلیون یورو بیشتر از پولی خواهد بود که برای در اختیار گرفتن سردار آزمون به تیم روبین داده است. اشاره کردیم که باشگاه زنیت یک مرتبه 12 میلیون یورو برای خرید سردار آزمون به حساب روبین واریز کرد و 3 میلیون یورو هم بابت سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر روسیه به همراه سردار آزمون به این تیم داد که می شود 15 میلیون یورو. البته از فروش 20 میلیون یورویی سردار آزمون به یکی از دو تیم بایر یا رم 20 درصد دیگر به حساب باشگاه روبین واریز خواهد شد که تامین کننده این پول تیم های بایر یا رم خواهند بود. 

 

19 میلیون یورو برای روبین و 16 میلیون یورو برای تیم زنیت. به واقع مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تنها در سه فصل اخیر 35 میلیون یورو برای تیم های روسی در آمد ایجاد کرده است که عدد قابل ملاحظه ای است. و این نشان می دهد بی دلیل نیست که تیم های روسی در سال های اخیر با پرداخت دستمزد خوب به سردار آزمون او را در فوتبال روسیه حفظ کرده اند. سردار آزمون در فصل جاری هشتمین فصل حضور در لیگ برتر روسیه را سپری می کند. نکته مهم دیگر شیوه قرارداد باشگاه های روسی در فروش بازیکن است. آنها جدا از اینکه در گام نخست بابت فروش بازیکن خود پول خوبی دریافت می کنند قرارداد همکاری را به گونه ای امضاء می کنند که در آینده هم از درخشش بازیکن سهم ببرند. روبین یک بار به خاطر فروش سردار آزمون 12 میلیون یورو گرفت. در ادامه سه میلیون یورو به خاطر قهرمانی های زنیت و حالا هم قرار است در صورت فروش سردار آزمون به یکی از دو تیم بایر یا رم. به واقع سردار آزمون 7 میلیون یورو درآمد جدید برای تیم سابقش ایجاد کرده است. این یعنی بیش از نیمی از پولی که روبین برای فروش سردار آزمون از تیم زنیت دریافت کرده بود. 

 

گفتی است باشگاه رم برای در اختیار گرفتن سردار آزمون 18 میلیون یورو به همراه یک بازیکن به تیم روسی پیشنهاد داده است اما زنیت بیشتر مایل است این بازیکن را در ازای دریافت 20 میلیون یورو در لیست فروش قرار دهد. رضایت سردار آزمون هم در این بین شرط است و آنطور که رسانه های روسی خبر می دهند سردار برای پیوستن به تیم بایرلورکوزن چراغ سبز نشان داده است.

زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون فروش سردار آزمون میلیون یورو میلیون یورویی 20 میلیون یورو برای تیم تیم زنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آاس رم دیشبه (دوشنبه) در هفته سی‌وسوم سری‌آ ایتالیا میزبان بولونیا بود و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. سردار آزمون، مهاجم ایرانی رم در این بازی پس از مدت‌ها برای تیمش به زمین رفت و موفق به زدن گل شد تا تعداد گل‌هایش برای جالوروسی به عدد 3 برسد.

آزمون پس از بازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «عالی بازی کردیم، نتیجه چیزی نبود که می‌خواستیم ولی ما به جنگیدن ادامه می‌دهیم. زنده‌باد رم!»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898488

دیگر خبرها

  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)