Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره برزیلی باشگاه وست بروموویچ با پیشنهاد ۱۵ میلیون یورویی باشگاه الهلال برای حضور در این تیم موافقت کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به گفته ژوا کاستیلو برانکو روزنامه‌نگار برزیلی؛ ماتیوس پریرا هافبک وست‌بروموویچ پیشنهاد وسوسه انگیز باشگاه عربستانی را قبول کرده و در انتظار موافقت باشگاه انگلیسی جهت قطعی شدن این انتقال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه وست‌برومویچ پیش از این قیمت انتقال پریرا را 30 میلیون پوند اعلام کرده بود که فاصله زیادی با پیشنهاد الهلال دارد اما به گفته خبرنگار برزیلی در صورتی که پیشنهادی بالاتر از 15 میلیون یوروی اعلام شده از سوی سعودی‌ها ارائه نشود باشگاه انگلیسی هم با این انتقال موافقت خواهد کرد.

ماتیوس پریرا متولد سال 1996 فوتبال خودش را از رده‌های پایه باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال آغاز کرد، پس از آن به صورت قرضی در نورنبرگ آلمان بازی کرد و سپس به وست برومویچ پیوست که در این باشگاه انگلیسی 20 گل به ثمر رسانده و 26 پاس گل به همبازیانش داده است.

 در صورت تحقق این انتقال هافبک برزیلی در کنار موسی ماریگا ، مهاجم مالیایی یکی از بازیکنان اصلی الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و دیدار حساس مقابل استقلال ایران خواهد بود.

الهلال و النصر گران‌ترین تیم‌های عربستان/ تقابل استقلال و تراکتور با حریفان 3 هزار میلیاردی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: الهلال عربستان الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار عقب افتاده از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با دریافت پنج گل از حریف در دربی لندن شکست سختی خورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شدند در این بازی خیلی زود و در حالی که تنها چهار دقیقه از شروع این دیدار گذشته بود به گل برسند و از حریف پیش بیفتند اما شرایط می‌توانست برای چلسی با اخراج جکسون بسیار دشوارتر شود که داور تصمیم دیگری گرفت.

این بازیکن خطای شدیدی روی پای تومیاسو انجام داد و در صحنه به خوبی مشخص بود که با استوک کفشش به مچ پای بازیکن حریف ضربه زده است و با وجود اینکه داور یک ضربه آزاد به سود آرسنال اعلام کرد اما حتی کمک داور ویدیویی هم برای اخراج این ستاره چلسی دست به کار نشد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت درباره این صحنه اظهار داشت:« هیچ کدام از ما نمی‌توانستیم باور کنیم که این صحنه حتی توسط کمک داور ویدیویی بررسی هم نشده است. ما باورمان نمی‌شد.

در این فصل صحنه‌های بسیاری به بدی همین صحنه یا حتی کمتر از آن دیده بودیم و شاید با خودمان فکر کنیم که آنها باید اخراج می‌شدند. این خطایی و قوانین باید عوض شوند تا بازیکنان در چنین صحنه‌هایی با کارت قرمز روبرو شوند.»

دیگر خبرها

  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد