Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت امروز(چهارشنبه) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد.

در این نشست اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از نحوه برگزاری حج ۱۴۴۲ هجری قمری در عربستان گزارش داد و دلایل برگزاری محدود حج امسال را عنوان کرد و این عملیات مورد تحلیل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین گفت: عربستان با پایان یافتن مراسم حج، دستورالعمل برگزاری عمره و مجوز ورود عمره گزاران را صادر کرده است.

در ادامه این جلسه، علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت ابراز امیدواری کرد با احیای روابط بین دو کشور زمینه اعزام زائران عمره گزار ایرانی به سرزمین وحی نیز فراهم شود.

این جلسه با گزارش حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت درباره پیگیری های صورت گرفته برای راه اندازی سفر به عتبات عالیات و مفاد تفاهم نامه ای که قرار است میان مسئولان حوزه گردشگری عراق و سازمان حج و زیارت کشور امضاء شود، ادامه یافت.

رئیس سازمان حج و زیارت نیز با مهم خواندن تعمیق فرهنگ دینی در جامعه گفت: امیدواریم با تلاش هایی که صورت می گیرد قبل از اربعین زمینه اعزام دوستداران اهل بیت(ع) به عراق و سوریه با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی فراهم شود.

در این جلسه همچنین حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط معاون بین الملل بعثه مقام معظم رهبری در گزارشی به ابعاد بین المللی پیام مقام مظم رهبری به زائران حج امسال و مفاهیم و مضامین بسیار روشنگر آن اشاره کرد و گفت: این پیام به ۳۴ زبان ترجمه و منتشر شده   و اطلاع رسانی لازم صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز لزوم استخراج راهبردهای حج از بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در ۳۲ سال گذشته را یادآور شد و خواستار پرداختن به آن در سمینارها، وبینارها و فعالیت های مکتوب به صورت عمیق شد.

برچسب‌ها سازمان حج و زیارت اکبر رضائی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت اکبر رضائی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سازمان حج و زیارت اکبر رضائی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از اعلام زمان اعزام کاروان های حج عمره از سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • جزئیات پذیرش، اعزام و بازگشت ۲۶۰ زائر حج در فرودگاه بین‌المللی زاهدان اعلام شد
  • خبر‌هایی از اعلام زمان اعزام کاروان های حج عمره از سمنان
  • اعزام سه کاروان از سیستان و بلوچستان به حج عمره
  • استطاعت جسمی بیش از ۶۵۰۰۰ زائر حج تمتع تأیید شد
  • چه تعداد زائر تهرانی عازم عربستان می‌شود؟