Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در المپیک توکیو به مصاف آمریکا رفت و بازی را به این تیم واگذار کرد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی بسکتبال ایران امروز (چهارشنبه) و از ساعت ۹:۱۰ در دومین بازی‌ خود در المپیک به مصاف تیم پرستاره و قدرتمند آمریکا رفت و در پایان تیم آمریکا موفق شد ایران را با نتیجه ۱۲۰ بر ۶۶ شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان «مهران شاهین‌طبع» در کوارتر اول، بازی را با بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، صمد نیکخواه بهرامی، ارسلان کاظمی و حامد حدادی شروع کردند. «گرگ پاپوویچ» سرمربی با تجربه آمریکا نیز دیمین لیلارد، دوین بوکر، کوین دورنت، جرو هالیدی و بم آدبایو را برای شروع این بازی در نظر گرفته بود.

شوت ۲ امتیازی اول را حامد حدادی وارد سبد آمریکا کرد. ایران در ادامه با یک شوت ۲ امتیازی دیگر از حامد و شوت ۳ امتیازی بهنام یخچالی ۷ به ۵ پیش افتاد. اما آمریکا خیلی سریع به خودش آمد و کوارتر اول را ۲۶ به ۱۲ پیروز شد.

شوت های سه امتیازی زیاد و دقیق تیم آمریکا باعث شد تا این تیم در کوارتر دوم نیز اختلافش را با ایران زیاد کرده و نیمه اول را با برتری ۳۲ بر ۱۸ به اتمام برساند.

کوین دورانت فوق ستاره تیم ملی بسکتبال آمریکا برابر نوید رضایی‌فر

در کوارتر سوم نیز تیم آمریکا تیم برتر میدان بود اما بسکتبالیست‌های کشورمان نیز توانستند کمی بهتر از دو کوارتر قبلی بازی کنند. کوارتر سوم ۲۲ بر ۱۳ به سود تیم آمریکا به پایان رسید.

کوارتر چهارم نیز همانند دیگر کوارترهای بازی پیش رفت تا ایران نتواند اختلاف ایجاد شده را کمتر کند. این کوارتر در نهایت با برتری ۳۸ بر ۲۳ به سود آمریکا به پایان رسید تا نتیجه کلی این دیدار نیز ۱۲۰ بر ۶۶ به پایان برسد.

در پایان این دیدار دامیان لیلیارد موفق شد ۲۱ امتیاز کسب کند. حامد حدادی نیز از ایران موفق شد ۱۵ امتیاز بدست آورد.

دامیان لیلارد ستاره بسکتبال آمریکا برابر سعید واحدی جوانترین بازیکن ایران

بلندقامتان ایران در بازی قبلی خود نیز مقابل جمهوری چک قرار گرفت و با نتیجه ۸۴ بر ۷۸ از این تیم شکست خورد. تیم آمریکا نیز در دیدار قبلی خود بازی را به فرانسه واگذار کرده بود. آمریکا پرافتخارترین تیم در بسکتبال المپیک است.

تیم ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی بسکتبال المپیک باید در روز شنبه ۹ مرداد و از ساعت ۵:۳۰ به مصاف فرانسه برود.

شاهین‌طبع: بسکتبال ما قابل مقایسه با آمریکا نیست/ این بازی باید تجربه خوبی برایمان شود

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: شرایط بسکتبال ایران و آمریکا قابل مقایسه نیست و امیدوارم این بازی تجربه خوبی برایمان باشد.

به گزارش فارس از توکیو،‌ مهران شاهین طبع بعداز باخت در دومین بازی المپیک، مقابل آمریکا اظهار داشت: تیم‌ها قابل مقایسه با یکدیگر نیستند اما شرایط دو تیم مشخص است. امیدوارم این بازی تجربه خوبی برایمان باشد و استفاده خوبی از آن ببریم.

سرمربی تیم ملی در مورد عملکرد بازیکنانش مقابل آمریکا گفت: بچه ها زحمت خودشان را کشیدند و خیلی تلاش کردند اما بسکتبال آمریکا، بسکتبال متفاوتی است.

ایران امروز در دومین بازی خود 120 بر 66 نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را از دست داد.

ژاپنی‌ها که مسابقات را با شکست ۳ بر ۲ برابر قرقیزستان شروع کرده بودند، در روز دوم کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند و در بازی سوم نیز برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسیدند.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان تیم نخست صعود کرد شد.

ایران در صورتی که به عنوان تیم نخست صعود کند باید با قرقیزستان دیدار کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898334

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است