Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد طاهری ، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان 
 گفت:با شناسایی ۴۲۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۹ هزار و ۷۷۱ و بیماران سرپایی مثبت به ۵۰ هزار و ۳۶۸ نفر رسید.

او افزود:همچنین با فوت چهار بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۳۳۶ مورد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۹۰۰، بهار یک هزار و ۴۳، تویسرکان یک هزار و ۸۲، رزن ۸۲۵، درگزین ۲۹۷، فامنین ۳۲۸ و کبودراهنگ یک هزار و ۸۷ نفر است.

طاهری ادامه داد: همچنین تاکنون سه هزار و ۶۸۱ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۴۵۸ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۶۰۲ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان پنج شهرستان همدان، اسدآباد، ملایر، نهاوند و کبودراهنگ در وضعیت قرمز، شهرستان‌های تویسرکان، بهار، درگزین و رزن در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های فامنین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا علوم پزشکی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مدتهاست این روستا به قطب تولید موزیک سازی استان همدان تبدیل شده است و روزانه ۱۰ هزار متر مربع موزیک تولید می‌شود.

بیش از ۱۱۰ واحد موازئیک سازی در روستای ورقستان در حال فعالیت هستند و بیش از ۵۰۰ نفر در این روستا در این حرفه مشغول بکار هستند.

دیگر خبرها

  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • سیل مرگبار در چین/ ۴ نفر جان باختند+ تصاویر
  • جشن عبادت دختران شهرستان همدان
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان
  • تاکید استاندار همدان بر بهبود وضعیت نمازخانه‌‌ مدارس
  • خسارت ۸۷۵ میلیارد ریالی سرمازدگی به محصولات کشاورزی استان همدان
  • خسارت میلیاردی سرما به کشاورزان استان همدان