Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@00:15:16 GMT

کشف مهمات جنگي در مرزهاي آذربايجان غربي

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۳۵۹۹

کشف مهمات جنگي در مرزهاي آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سردار یحیی حسين خاني فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت : در راستاي طرح انسداد مرز و جلوگيري از قاچاق در نوار مرزی، مرزبانان هنگ مرزي سردشت با اقدامات کنترلي و اطلاعاتي مؤثر در ارتفاعات کوهستانی و صعب العبور، موفق به کشف مهمات جنگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان، با انجام اقدامات اطلاعاتي و رصد شبانه روزي موفق شدند در منطقه مرزی سردشت، تعداد 3680 فشنگ جنگی را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: امنيت مردم در کشور از مهمترين دغدغه هاي مرزداران جمهوري اسلامي ايران است و مرزداران اين فرماندهي در سخت ترين شرايط خدمتي و به دور از خانواده هاي خود همه توان خود را به کار مي گيرند تا امنيت را به مردم عزيز کشورمان هديه کنند.

انتهای پیام/ ت 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهمات جنگی مهمات مرزبانی مرز سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در دومین برنامه ملاقات مردمی در سال ۱۴۰۳ (هشتاد و سومین برنامه از ابتدای سال ۱۴۰۱) ضمن دیدار مستقیم و چهره به چهره با مراجعه کنندگان به مسائل و درخواست‌های آنان رسیدگی کرد.

 ملاقات مردمی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی  با هدف افزایش  تعامل بین مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات مردم،   از ابتدای سال ۱۴۰۱ هر هفته بصورت مستمر برگزار می‌شود.

 عموم مردم می‌توانند پس از هماهنگی با شماره ۰۴۴۳۳۸۲۶۸۰۰  بصورت حضوری به دفتر مدیر کل، واقع در ارومیه بلوار شهید باهنر، ابتدای خیابان وکیلی، اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • ملاقات مردمی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی
  • وسیله نقلیه حامل انواع سلاح گرم جنگی ضبط می‌شود
  • مجازات قاچاق سلاح گرم و سرد جنگی تعیین شد
  • مجازات قاچاق سلاح گرم یا سرد جنگی تعیین شد
  • توسعه شهر ارومیه با جلب مشارکت مردم
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی