Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ استاندار قم گفت: واکسیناسیون رانندگان تاکسی و اتوبوس قم و افراد پرخطر و دارای بیماری‌های زمینه‌ای نیز گسترش پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم ، بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی، پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای ترغیب مردم به تزریق واکسن باید یک فضای همکاری، هماهنگی و همدلی رابین دستگاه‌های اجرایی ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیشتازی قم درزمینهٔ واکسیناسیون کرونا را باید در عمل ببینیم، ایده‌آل و مطلوب ما نیز همین است، تکلیفی را برای دستگاه‌ها مشخص و ابلاغ می‌کنیم تا این استان در واکسیناسیون نیز مانند مسائل دیگر سرآمد همه استان‌ها باشد.

استاندار قم: پیگیری‌های لازم برای واکسیناسیون قشرهای پرخطر و آسیب‌پذیر انجام شوداستاندار قم: هیچ مجوزی برای تردد از مبادی ورودی و خروجی قم صادر نمی‌شوددرخواست استاندار قم برای تجهیز خانه‌های بهداشت روستایی از وزارت بهداشت/ضربه کرونا به بخش گردشگری

استاندار قم بیان کرد: در خصوص کسب سهمیه واکسن استان پیگیری‌های بیشتری داشته باشیم، در جامعه مذهبی قم تقاضا برای واکسن کووبرکت بیشتر است، در این زمینه پیگیری لازم را انجام دادیم تا بیشترین سهم را در بین استان‌ها کسب کنیم که پاسخگوی تقاضاهای شهروندان باشیم.

سرمست خاطرنشان کرد: واکسیناسیون رانندگان تاکسی و اتوبوس قم و افراد پرخطر و دارای بیماری‌های زمینه‌ای نیز گسترش پیدا کند، دانشگاه علوم پزشکی استان توسعه مراکز تجمعی واکسیناسیون را به‌سرعت در دستور کار قرار بدهد.

انتهای پیام/452/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون بیش ‌از ۸۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه هاری در اهواز

ایسنا/خوزستان ۸۰۰ قلاده سگ گله و نگهبان در روستاهای اهواز علیه بیماری هاری واکسینه شدند.

بیماری هاری به عنوان یکی از خطرناک‌ترین بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان است؛ این بیماری از طریق گزش و گازگرفتگی سگ، گربه و سایر گوشتخواران قابل انتقال به انسان و سایر حیوانات است.

در این رابطه رئیس اداره دامپزشکی اهواز ۲۶  فروردین در جمع خبرنگاران افزود: با هدف کنترل و پیشگیری بیماری پر مخاطره هاری و حفاظت از سلامت و بهداشت عمومی، در سال ۱۴۰۲ با اعزام اکیپ‌های واکسیناسیون دامپزشکی بخش دولتی به روستاهای تابعه شهرستان اهواز، ۸۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار شامل سگ‌های گله و نگهبان به صورت رایگان علیه بیماری هاری واکسینه شده‌اند.

یکی از راه‌های کنترل و پیشگیری بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، واکسیناسیون به موقع دام‌ها و رعایت مسائل بهداشتی و قرنطینه‌ای است.

سید مرتضی قریشی بیان کرد: با توجه به اهمیت پیشگیری و مبارزه با بیماری هاری، حین عملیات واکسیناسیون در روستاها ضمن آموزش‌های چهره ‌به‌ چهره به دامداران در خصوص بیماری‌های دام به خصوص بیماری هاری مطالبی درباره راه‌های انتقال و جلوگیری از ابتلا به این بیماری توسط کارشناسان این اداره در مناطق روستایی ارائه شده است.

وی گفت: واکسیناسیون هاری باید هر سال تکرار شود و به صاحبان سگ‌های گله، نگهبان و حیوانات خانگی توصیه می‌شود نسبت به واکسیناسیون سالانه سگ‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • نظر سخنگوی تعزیرات حکومتی درباره حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی
  • حق کمیسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی منصفانه نیست+ فیلم
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج + نرخ کرایه ها
  • نتایج امیدوارکننده آزمایش مقدماتی یک واکسن برای شایع‌ترین بیماری آمیزشی
  • واکسیناسیون بیش ‌از ۸۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه هاری در اهواز
  • زنان باردار به مراقبت بیشتری در برابر سرخک نیاز دارند
  • چه افرادی بیشتر در معرض خطر سرخک هستند؟
  • چه افرادی به مراقبت بیشتر در برابر سرخک نیاز دارند؟