Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل توانیر گفت: همکاری مردم و یک مقدار کاهش دما به ما کمک کرد تا مصرف برق ۷۰۰ مگاوات کاهش پیدا کند و در این لحظه محدودیتی برای تأمین نیاز مصرف برق کشور نداریم.

خبرگزاری میزان - محمد حسن متولی زاده، در برنامه زنده تلویزیونی در توضیح روند مصرف برق در کشور گفت: در چند روز گذشته حدود ۱۳۰۰۰ نفر همکاران بسیجی صنعت برق، بسیج در ادارات و اصناف فعالیت داشتند برای اینکه مدیریت بار انجام شود و  مصرف برق را پایش کنند و هم اقدامات مدیریت مصرف را انجام بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه انجام این اقدامات، همکاری مردم و یک مقدار کاهش دما به ما کمک کرد تا مصرف برق ۷۰۰ مگاوات کاهش پیدا کند و  در این لحظه محدودیتی برای تأمین نیاز مصرف برق کشور نداریم.

متولی زاده گفت: من همین‌جا از مردم خواهش می‌کنم که در روزهای آینده به‌ویژه در هفته آتی هم این همکاری را ادامه بدهند چراکه با همکاری مردم ما می‌توانیم بدون مشکل و محدودیت و به‌ویژه در این ایام که خاص است ونیاز به برق برای تعدادی از هم‌وطنان ما حیاتی است.

وی اظهار کرد: کمک مردم کمک به خودشان و سایر هم وطنان است و از این بابت  از مردم تشکر و قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: ضرورت کاهش مصرف برق در مجتمع‌های تجاری پایتخت

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نیرو برق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو برق مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد

استاندار مازندران گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام راه‌ها در سه محور سوادکوه، هراز و کندوان به تأمین اعتبارات نیاز دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید محمود حسینی‌پور در حاشیه بازدید معاون اول رئیس جمهور از محور کندوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان مازندران پرتردد ترین استان در تعطیلات نوروز بوده و هر ساله با حجم بالای تردد و مسافرت گردشگران روبروست.

وی با بیان اینکه 3 محور کندوان، هراز و سوادکوه محورهای پرتردد مواصلاتی مازندران هستند تصریح کرد: در هر سه جاده اقدامات مناسب جاده‌سازی انجام شد، اما در هر مسیر میزان اندکی عملیات جاده سازی باقی مانده است و بنابراین تصمیم گرفتیم مسئولان را پای کار بیاوریم تا تصمیمات لازم برای تأمین منابع مالی این جاده‌سازی در این محورهای پرتردد گرفته شود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: بذرپاش و مخبر امروز به جاده کندوان آمدند و بازدیدهای میدانی از محور راه انجام شد و قرار شداز محل مولدسازی و تسریع در طرح مولدسازی استان بتوانیم تا پایان امسال محدودیت مالی را در محور جاده چالوس برطرف کنیم. 70 روستا منطقه در کندوان سالهاست درگیر یکطرفه شدن مسیر هستند و قرار است 15 کیلومتر باقی مانده از مرزن آباد تا دزدبن را تا پایان امسال در اختیار مردم بگذاریم و مشکلات این روستاها حل شود.

حسینی پور بیان کرد: امیدواریم جاده هراز و سوادکوه محدوده پلسفید که فعالیت راهسازی آن‌ها شروع شده گره ترافیکی محورهای مواصلاتی باز شود و در جاده هراز هم یک تونل به طول 6 کیلومتر داریم که امیدواریم در خردادماه بهره برداری شود و مردم بتوانند براحتی در راه‌های مازندران تردد داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با استفاده از خودروهای برقی
  • وزیر نفت: مشکلی در تأمین بنزین سفرهای نوروزی وجود ندارد
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • محدودیتی برای تأمین آرد در خراسان جنوبی نداریم
  • وزیر نفت: پالایشگاه جمع‌آوری گاز‌های میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • بخش صنعت نفت و گاز در سال ۱۴۰۲ بالاترین نرخ رشد اقتصادی را داشت
  • تأمین امنیت مطلوب در نوروز ۱۴۰۳ / افزایش ۲۳ درصدی پروازهای خارجی
  • اهتمام پلیس برای تأمین امنیت فرودگاه‌های کشور و مسافران نوروزی
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • اتصال واحد سوم گازی نیروگاه گهران سیرجان به شبکه برق کشور