Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@14:57:24 GMT

جوکوویچ طلای المپیک را هم می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۴۱۵۹

جوکوویچ طلای المپیک را هم می‌خواهد

مرد شماره یک تنیس جهان به آسانی توانست از سد حریف اسپانیایی خود بگذرد و به مرحله نیمه نهایی تنیس المپیک توکیو صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از آن‌که در راند نخست رقابت‌های تنیس المپیک 2020، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان موفق شد تا حریف اهل کشور بولیوی خود را به آسانی از پیش‌روی بردارد، در گام دوم به مصاف استراف از آلمان رفت و این حریف آلمانی هم نتوانست مقابل مرد شماره یک تنیس ایستادگی کند و در دو ست با نتیجه 6-3 و 6-4 بازی را به جوکوویچ واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تنیسور صربستانی امروز پس از دو روز استراحت، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف داویدویچ فوکینا از اسپانیا رفت که در شرایطی مشابه دیدار مرحله یک هشتم نهایی، نواک جوکوویچ  برای کسب پیروزی به دردسر نیفتاد و موفق شد تا با نتایج 6-3 و 6-1 حریف اسپانیایی خود را شکست بدهد و خود را به جمع چهار تنیسور برتر المپیک 2020 توکیو برساند.

حالا جوکوویچ برای قطعی کردن مدال خود در المپیک، باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف نیشیکوری ژاپنی برود که مرد شماره 5 تنیس جهان است و البته از امتیاز میزبانی نیز برخوردار است؛ باید دید در این مسابقه در مرحله نیمه نهایی، رقابت میان جوکوویچ و نیشیکوری سرانجام به سود کدامیک به پایان خواهد رسید.

 

گفتنی است که نیشیکوری با استراحت در دور اول و سپس شکست حریفانی از عمان و کرواسی توانست خود را به جمع چهار تیم برتر در رقابت‌های المپیک 2020 برساند.

نواک جوکوویچ تنیس المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نواک جوکوویچ تنیس المپیک 2020 توکیو مرد شماره المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران

در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا تیم‌های شهرداری گرگان و الشرطه عراق امشب از ساعت ۲۲ در سالن زنده یاد محمود مشحون به مصاف هم می‌روند.

دو تیم دیدار برگشت را در تاریخ ۱۷ فروردین در عراق برگزار خواهند کرد.

در دیگر دیدار از مرحله نیمه نهایی دو نماینده از کشور لبنان به مصاف هم می‌روند و بعد از دو دیدار رفت و برگشت تیم‌های فینالیست این دوره از رقابت‌ها مشخص می‌شود.

تیم‌های الریاضی لبنان و شهرداری گرگان از شانس‌های اصلی قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها محسوب می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • اولین مدال دختران تنیس روی میز ایران در سال ۱۴۰۳ قطعی شد
  • مشخص شدن زوج‌های نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • تنها نماینده ایران در نیمه‌نهایی لیگ ‌پرستاره
  • احتمال همگروهی ایران و استرالیا در مرحله نهایی راه‌یابی به جام جهانی
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی
  • پایان همکاری نواک جوکوویچ با مربی‌اش
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد