Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان ایلام از تشکیل ۶ کمیته تخصصی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز جمعه خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «صادق پیمایی» در نشست خبری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اصحاب رسانه و مطبوعات  استان، اظهار کرد: موضوع فرهنگ سازی در خصوص نماز جمعه در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح شد و مصوبات بسیاری خوبی در این زمینه به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبات شورای فرهنگ عمومی، کمیته های تخصصی در قالب قرارگاه استانی با عنوان  قرارگاه پنجم مرداد برنامه ریزی شد،تصریح کرد: بر این اساس ۶ کمیته تخصصی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز جمعه در این قرارگاه  عملیاتی تشکیل شد.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان ایلام تصریح کرد: کمیته سازماندهی متشکل از ۵ عضو برای سازماندهی  و هدایت کمتیه ها، کمیته مسابقات در سه حوزه فرهنگی، هنری و  ورزشی، کمیته فضاسازی شهری در سطح شهر ایلام با نصب ۲۵ بنر با حضور دستگاه ها، نهادهای مختلف، مساجد و بقاع متبرکه، کمیته فضای مجازی و رسانه به منظور استفاده از طرفیت رسانه های استان در راستای ترویج فرهنگ نماز جمعه و کمیته تکریم و تجلیل از خادمان و دست اندرکاران نماز جمعه از جمله کمیته های تخصصی قرارگاه پنجم مرداد در سطح استان بوده است.

پیمایی ادامه داد: تولید و پخش محتوای جدید در راستای فرهنگ سازی نماز جمعه، ساخت کلیپ از برگزاری نماز جمعه در استان از دهه شصت تاکنون، ساخت تیزر،موشن گرافی، اینفوگرافی، ساخت مستند یکی از ائمه جمعه استان، برگزاری دو وبینار دانشجویی در سطح استان با حضور اساتید دانشگاهی، جمع آوری روایات ناب، برگزاری پویش های دانش آموزی، اجرای برنامه های شاد با همت تشکل های مذهب، کانون های مداحان و کانون های فرهنگی و هنری  از برنامه های گرامیداشت پنجم مرداد در استان بوده است.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان ایلام تاکید کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی تفسیر سوره جمعه در سطح استان با مشارکت بیش از ۸۰۰ نفر در این مسابقه، برگزاری مسابقه حفظ سوره جمعه در مصلی های نماز جمعه  و موسسات قرآنی شهرستان ها، برگزاری جشنواره  برترین های اصحاب رسانه در راستای انتشار محتوای فرهنگ ساز در خصوص نماز جمعه، برگزاری مسابقه مقاله نویسی بین طلاب و روحانیون استان،  برگزاری مسابقه پیامکی در صدا و سیما، برگزاری جشنواره عکس و پوستر با موضوع نماز با همت حوزه هنری،و برگزاری مسابقه ورزشی بین ستادهای نماز جمعه از جمله برنامه هایی است که به مناسبت پنجم مرداد تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۵ نهاد در سازماندهی برنامه های قرارگاه عملیاتی پنجم مرداد در راستای ترویج فرهنگ نماز جمعه شورای ساستگذاری ائمه جمعه استان را همراهی کردند و امید است سال آینده قوی‌تر و بیشتر در این زمینه تلاش شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام ترویج فرهنگ نماز جمعه ائمه جمعه استان برگزاری مسابقه نماز جمعه پنجم مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آئین وداع با پیکر شهید القدس «بهروز واحدی» امروز چهارشنبه ساعت ۱۵:۰۰ در خیابان وحدت اسلامی تهران (ضلع جنوبی پارک شهر) و نیز فردا پنج شنبه ۹ فروردین ماه از ساعت ۱۹:۱۵ از مقابل حوزه ۱۱۷ بسیج شهید صدوقی واقع در بلوار هفت تیر برگزار می‌شود.

مراسم اقامه نماز و تشییع پیکر شهید بهروز واحدی نیز در روز جمعه دهم فروردین ماه پس از نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج برگزار و پیکر مطهر این شهید والامقام در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) به خاک سپرده می‌شود.

از همه مردم شهیدپرور البرز دعوت می‌شود در مراسم این شهید والامقام شرکت کنند؛ حضور باشکوه آنها موجب آرامش روح آن شهید بزرگوار و تسلای خاطر خانواده وی و نیز مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.

کد خبر 6063669

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • کمیته‌های تخصصی تحقق شعار سال در دستگاه‌های تشکیل می‌شود
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • ترویج فرهنگ برپایی سفره های افطاری ساده در یزد
  • طرح «زندگی با آیه‌ها»زمینه ساز ترویج فرهنگ قرآنی است
  • حوزه اقتصادی، پیشانی موفقیت استانداری است
  • لزوم توسعه فعالیت‌های قرآنی در ایلام
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند