Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک تیم ملی والیبال سندی که نشان می دهد با تشخیص و تاکید مسئولان برگزاری المپیک باید چند روز در قرنطینه می ماندند را منتشر کرد

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، تیم ملی والیبال ایران در حالی رقابت‌های خود در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را آغاز کرد که سیامک افروزی پزشک تیم ملی و امیر خوش‌خبر سرپرست تیم به دلیل قوانین سختگیرانه ژاپنی‌ها، برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار تیم حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال با اولین گروه کاروان ۲۶ تیرماه به توکیو پرواز کرد. پیش از بازی با لهستان، ژاپنی‌ها بعداز ۶ تست منفی کرونا، امیر خوش خبر و سیامک افروزی سرپرست و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال را در اتاق هایشان در حالت انتظار قرار داده اند.

با اینکه آنها با دو تست منفی قبل از پرواز به فرودگاه ناریتا وارد شدند و با جواب منفی تست هم اجازه خروج گرفتند و حتی تست های ۶ روز گذشته آنها منفی بوده اما با تصمیم مسئولان برگزاری بازیها ، به دلیل اینکه در پرواز دوحه به توکیو تست یک مسافر در چند ردیف آنطرف تر در هواپیما مثبت اعلام شده می بایست منتظر تصمیم کمیته برگزاری مسابقات می ماندند.

سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال  در واکنش به انتشار خبرهایی در مورد دلایل قرنطینه که با واقعیت منطبق نبوده است، گفت: نمی‌دانم چرا با حیثیت افراد بازی می‌کنند. بحث‌های این‌چنینی فقط باعث ایجاد حواشی می‌شود. آیا افرادی که چنین اخباری را منتشر می‌کنند، عقل و انصاف ندارند که خانواده‌های ما در ایران ممکن است فکرشان درگیر می‌شود؟

وی در ادامه تأکید کرد: طبق درخواست ژاپن، ما برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجبور هستیم دورتر از تیم ملی باشیم چرا که در پروازمان فردی حضور داشت که تست او مثبت شد بنابراین ما باید تمام قوانین اعمال شده از سوی ژاپن را رعایت کنیم تا دچار مشکل نشویم اما متأسفانه اخبار این‌چنینی فقط برای تیم ملی حاشیه می‌سازد. حتما از طریق دادگاه رسانه این تهمت ها را پیگیری خواهم کرد.

سندی که حقیقت را نشان می دهد

تصویر نامه ای که مسئولان برگزاری المپیک برای رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران ارسال و در آن به نام دو عضو تیم ملی والیبال برای ماندن در قرنطینه اشاره کردند.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با مهدی دادرس؛ با احترام به پورحیدری، باید به علی جباری بگویند پدر استقلال! محرومیت دا‌ور اوکراینی شمشیربازی ایران - ایتالیا سردار آزمون در آستانه انتقال به بایرلورکوزن / ادعای نیکولو اسکیرا تاتنهام خواهان پرداخت 55 میلیون یورو برای جذب کریستین رومرو نیست رافائل واران تنها در صورت انتقال به منچستریونایتد حاضر به جدایی از رئال مادرید بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، موریس موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال بامداد امروز وارد تهران شد تا در روزهای باقی مانده تا برگزاری مسابقات لیگ ملت‌ها تمرینات تیم ملی با هدایت او پیگیری شود.

پائز پس از ورود به تهران در مورد وضعیت تیم ملی والیبال ایران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که من می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعاً باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

کد خبر 6087310 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست