Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:52:44 GMT

درخواست میثم مطیعی برای مشارکت مردم درساخت تاسیسات آبرسان سوسنگرد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۴۳۳۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 9 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تیرماه ۱۴۰۰ بود که گلایه مردم خوزستان از بی آبی، قلب هر ایرانی بخصوص جهادگران که قلبشان همواره برای هم نوعان خود می‌تپد را به درد آورد.

از جمله این جهادگران مداحان و ستایشگران جوان خاندان عصمت و طهارت (ع) بودند که همزمان با ایام دهه ولایت و امامت مراسم‌های خود را که قرار بود به صورت چهارپایه خوانی در فضای باز در تهران برگزار شود را تعطیل کردند و برای پیگیری مطالبات به حق مردم عازم خوزستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا بود که میثم مطیعی در توییتی از لغو مراسم‌های خیابانی عید قربان تا عید غدیر و عزیمت به خوزستان خبر داد و نوشت:

«تصمیم گرفته بودیم برای بزرگداشت غدیر، از عید قربان تا عید غدیر برویم در خیابان‌ها بچرخیم و به عشق علی علیه‌السلام جشن خیابانی ساده بگیریم (در فضای باز و با ماسک و…) اما امروز تکلیف ما خوزستان است.‌

برای احیا غدیر با مداحان اهل بیت علیهم‌السلام می‌رویم خوزستان، برای پیگیری مطالبات به حق مردم».

میثم مطیعی با حضور در این منطقه و انتشار کلیپی برای ساخت تأسیسات آبرسان سوسنگرد از مردم درخواست کرد تا در ساخت این تأسیسات مشارکت داشته باشند.

میثم مطیعی گفت: تأسیسات سوسنگرد به ۴۴ روستا آبرسانی می‌کند اما این روزها به دلیل فرسودگی پمپ‌ها و ناامن بودن زیرساخت استخر تصفیه آب برخی از روستاهای پایین دست با مشکلات جدی روبرو هستند.

وی افزود: برای تعمیر زیرساخت و تأسیسات آبرسان سوسنگرد ۲ میلیارد بودجه لازم است، اما در ابتدای کار نمی‌خواهیم سنگ بزرگ برداریم بلکه در گام نخست ۵۰۰ میلیون لازم است تا با نوسازی این ایستگاه، آب در سیستم لوله کشی روستاهای پایین دست جریان پیدا کند.

این مداح جوان بیان داشت: در کار فرهنگی نباید فراموش شود قرار نیست ما همه کارهای خوب عالم را انجام دهیم، در کار جهادی و فرهنگی به جای اینکه هزار کار بزرگ را زخمی کنیم، یک کار را درست انجام دهیم. از بین همه مشکلات آب خوزستان ما این مقدار را به کمک شما مردم می‌خواهیم انجام دهیم که یک اقدام عملی است.

کد خبر 5267767

منبع: مهر

کلیدواژه: میثم مطیعی خوزستان مداحان عید غدیر خم قرآن کریم قرآن غدیر خم هیات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت های قرآنی جشن عید غدیر شیعه امام علی ع رادیو قرآن شبکه قرآن و معارف سیما ماه محرم معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میثم مطیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول آزادگان مصاف تیم‌های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز به دلیل باز نشدن درهای ورود به ورزشگاه غدیر اهواز برگزار نشد.

امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال هم با انتقاد از باشگاه استقلال خوزستان که اجازه باز شدن درهای ورزشگاه را نداد گفت که استقلال ملاثانی تیمی غریبه یا از استان دیگری نبوده و مسابقات رده استانی هم در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود، استقلال ملاثانی به اندازه یک تیم رده پایه هم نبود؟ یک زمین و دو رختکن می‌دادند و نیاز به امکانات دیگری در ورزشگاه غدیر نبود.

امیدعلی نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان در واکنش به اتفاقات رخ داده به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: این مورد همه در راستای مسائل قانونی بوده است. یک ناهماهنگی در خود آن مجموعه رخ داده، می‌خواهیم تا بعدازظهر تمامی مستندات را جمع‌آوری کنیم به خاطر آنکه اذهان عمومی روشن شود. مردم خوزستان مردم شریفی هستند و ما هم در راستای مسئولیت اجتماعی‌مان دریغ نکردیم. اینکه بخواهند مواردی را به موضوع دیروز بچسبانند مسائلی است که در قاموس ما نیست و بعدازظهر امروز رئیس هیئت مدیره باشگاه با مستندان در رابطه با این مسئله توضیحات لازم را ارائه خواهد کرد.

نجفی خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم جوابی به اقای فراهانی بدهم به خاطر اینکه مکاتباتی که با ایشان شده یا در جریان نیستند یا اطلاع ندارند. ما مشکل سخت افزاری در اهواز داشتیم و همه کسانی که در جریان مسابقات هستند این موضوع را می دانند. داستان استقلال ملاثانی این نبوده که او می‌گوید. اینکه بخواهیم افکار مثبت را فقط برای خود بدانیم و دیگران را محکوم کنیم کار پسندیده‌ای نیست. با این حال اجازه دهید تا رئیس هیئت مدیره باشگاه بعدازظهر با مستندات توضیحات کاملی دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر