Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، دانیال شه‌بخش امروز در دومین بازی خود به مصاف لازارو آلوارز کوبایی رفت و شکست خورد. 

بوکسور وزن ۵۷ کیلوگرم ایران که با پیروزی برابر حریف مراکشی به مرحله یک هشتم نهایی رسیده بود، مقابل آلوارز که مدال طلای جهان و برنز المپیک را در کارنامه دارد، قرار گرفت و به علت مصدومیت، نتیجه بازی را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانیال شه بخش بوکسور ایرانی نماینده بوکس ایران در المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا

به گزارش قدس آنلاین، در مهم‌ترین بازی هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید، تیم فوتبال رئال مادرید پذیرای رقیب دیرینه‌اش بارسلونا بود و در نهایت موفق شد میهمان کاتالان‌ را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد.

هت‌تریک رئالی‌ها برای فتح کلاسیکوهای‌ فصل در حالی رقم خورد که این بارسلونا بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ششم با گشودن دروازه حریف توسط آندریاس کریستنسن، پیش افتاد. برتری شاگردان ژاوی اما تا زمانی ادامه داشت که مدافع آنها کوبارسی در محوطه جریمه بارسا لوکاس واسکز را سرنگون و یک پنالتی را به میزبان تقدیم نکرده بود، پنالتی که وینیسیوس جونیور آن را به گل تساوی مادریدی‌ها تبدیل کرد.

بارسلونا در دقیقه ۲۸ یک بار دیگر توسط ستاره جوان خود لامین یامال، دروازه حریف را گشود اما این بار VAR شادی ژاوی و شاگردانش را خراب کرد و حکم به مردود بودن این گل داد. کام بارسایی‌ها در واپسین دقایق نیمه نخست با مصدومیت هافبک هلندی‌شان فرنکی دیونگ و خروج اجباری او تلخ‌تر شد. با خروج دیونگ، پدری جانشین وی شد.

در نیمه دوم بارسلونا با تعویض‌های که ژاوی انجام داد موفق شد بار دیگر از حریف پیشی بگیرد و این بار فرمین لوپس بود که در دقیقه ۶۹ دروازه کهکشانی‌ها را باز کرد. در سناریویی مشابه به آنچه باعث رقم خوردن گل نخست رئال مادرید شد، بار دیگر مدافع کهنه‌کار این تیم لوکاس واسکز تیمش را به گل رساند و این بار او بود که در دقیقه ۷۳ در نقش گلزن ظاهر شد و وینیسیوس جونیور در نقش سازنده گل.

در حالی که به نظر می‌رسید که سومین دوئل رئال مادرید و بارسلونا در فصل جاری قرار است با تقسیم امتیازات تمام شود، جود بلینگام، همان کسی که در ال‌کلاسیکوی نیم‌فصل نخست هم بارسلونایی‌ها را شوکه کرد، در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده سومین گل رئال مادرید را به ثمر رساند و این بار هم لوکاس واسکزی که شاید حضورش در ترکیب اصلی برای برخی غیرمنتظره بود، در نقش سازنده گل ظاهر شد تا روی هر سه گل میزبان در این بازی نقش مستقیم ایفا کرده باشد.

به این ترتیب رئال مادرید که علاوه بر ال‌کلاسیکوی نیم‌فصل نخست لالیگا، نبردش با بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا را هم برده بود، با کسب بیست‌وپنجمین پیروزی‌اش ۸۱ امتیازی شد و اختلاف خود را با حریف کاتالان به ۱۱ امتیاز افزایش داد. این در شرایطی است که تنها ۶ هفته دیگر به پایان فصل باقی مانده و شاید تنها چیزی شبیه به یک معجزه مانع از قهرمانی مردان کارلتو و رسیدن جام به بارسلونا شود.

در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید با ۸۱ امتیاز صدرنشین است، بارسلونا با ۷۰ امتیاز در رده دوم قرا ردارد، جیرونا با ۶۸ امتیاز سوم است و اتلتیکومادرید ۶۱ امتیازی هم رده چهارم را به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • قشلاقی و فتحی در آستانه کسب نشان طلای بوکس بین المللی بیشکک
  • جهان کشتی در شوک؛ دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد!
  • جهان در شوک؛ دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد!
  • شوک به جهان کشتی؛ دیوید تیلور المپیک را رسما از دست داد
  • دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد!
  • شکست دوباره و شوکه کننده دیوید تیلور مقابل حریف گمنام آمریکایی و از دست دادن المپیک 2024 پاریس! / فیلم
  • اولین شکست حریف حسن یزدانی در انتخابی المپیک
  • رونمایی از لباس رسمی ژاپن در المپیک پاریس