Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@08:36:07 GMT

وضعیت کرونا در بیمارستان های تهران وخیم است

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۴۴۷۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 6 MB

کد خبر 5267827.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زالی ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا المپیک 2020 توکیو توکیو خوزستان کمیته ملی المپیک ژاپن جواد فروغی محمد باقر قالیباف مدال طلا رژیم صهیونیستی ولادیمیر پوتین تیراندازی بحران آب آتش سوزی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام به منظور اطلاع از وضعیت دارویی، خدماتی، حضور پزشکان و کادر بیمارستانی و وضعیت محیطی بیمارستان از بیمارستان رازی شهر ایلام بازدید کرد.

استاندار ایلام در این بازدید پس از صحبت با کادر درمانی از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرد و ضمن عیادت از بیماران و صحبت با همراهان بیماران، در خصوص گلایه‌مندی تعدادی از آنان خواستار تشکیل هیئت و گروهی با هماهنگی بازرسی استانداری برای بررسی وضعیت بیمارستان شد.

وی در ادامه خواستار برخورد قانونی با قصور احتمالی متولیان شد و گفت: در بازدید امروز گلایه‌مندی از طرف تعدادی از مراجعان وجود داشت که دستور داده شد بررسی کامل و دقیق انجام شود.

بهرام‌نیا در ادامه گفت: قبل از شروع سال نو به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد که تمام بیمارستان‌های استان آمادگی کامل از نظر بهداشتی، دارویی و کادر بیمارستانی (پزشک پرستار و ...) داشته باشند و در صورت نیاز به دارو برای بیمار، ترتیبی اتخاذ شود تا داروی مورد نیاز بیماران در خود بیمارستان تهیه شود.

وی مطرح کرد: هم‌اکنون بیمارستان رازی برای خدمات‌رسانی به بیماران و مردم کاملاً آماده است و به زودی مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.

استاندار ایلام در ادامه از ورودی میدان ارغوان و ورودی میدان قرآن شهر ایلام و بررسی وضعیت خدماتی، تنظیفات و امکانات بازدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سقوط ۴ کولبر ارتفاعات پاوهارتفاعات پاوه / حال دو مصدوم وخیم است
  • سقوط ۴ کولبر ارتفاعات پاوه؛ حال دو مصدوم وخیم است
  • تازه‌ترین جزئیات از وضعیت جسمانی سعید راد
  • آخرین وضعیت هنرمند پرسولیسی که در بیمارستان بستری شد
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان
  • روایت دبیرکل پزشکان بدون مرز از وضعیت در غزه
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان
  • مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود
  • بازدید استاندار ایلام از بیمارستان رازی و گلایه‌های بیماران