Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران با تبریک فرارسیدن عید غدیرخم، به پیشگاه ملت شریف ایران و همکاران و خانواده بزرگ پست‌بانک‌ایران، پیامی به همین مناسبت صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، متن پیام تبریک دکترشیری بدین شرح است:
امروز دین شما را برایتان کامل و نعمت خود را بر شما تمام گردانیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(سوره مائده- آیه 3)
فرارسیدن هجدهم ذی‌الحجه، سالروز واقعه تاریخی غدیر که تضمین تداوم رسالت‌النبی در سایه ولایت امیر‌المومنین علی(ع) آن سرچشمه جوشان عدالت در پرتو دیانت است را از جان و دل گرامی می‌داریم و جشن بزرگ غدیرخم را به پیشگاه ملت شریف ایران و همکاران و خانواده بزرگ پست‌بانک‌ایران صمیمانه تبریک عرض کرده و پیروزی و سرافرازی همگان را از بارگاه خداوند بزرگ خواستاریم.
دکتربهزاد شیری
مدیرعامل پست بانک ایران
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پست بانک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک خانواده رمال در فردیس

آفتاب‌‌نیوز :

 سیروس دهقان شیری گفت: پدر، مادر و دختر این خانواده با رمالی در این منطقه پول‌های هنگفتی را دریافت می‌کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، وی در ادامه افزود: بر اساس ابلاغ سازمان ملی مهاجرت در خصوص ساماندهی و جمع آوری اتباع خارجی غیرمجاز، پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دادستان عمومی و انقلاب، نیروی انتظامی نسبت به دستگیری  و انتقال تبعه مذکور به همراه اعضای خانوار به اردوگاه مراقبتی شهید وکیلی استان اقدام کرد.

دهقان شیری ضمن ضمن تاکید بر ادامه تحقیقات پیرامون تعداد افراد فریب خورده و سایر اقدامات غیر قانونی این اتباع خارجی غیر مجاز با اشاره به اینکه مردم برای رفع مشکلات و دریافت راه حل باید از اینگونه افراد دوری کنند، از شهروندان و مالباختگان خواست با مراجعه به نیروی انتظامی شهرستان فردیس جهت پیگیری و شکایات خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت
  • دستگیری یک خانواده رمال در فردیس
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی