Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@11:50:14 GMT

مرگ تلخ پلیس مازنی و اعضای خانواده اش در خانه + عکس

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۴۵۷۱

مرگ تلخ پلیس مازنی و اعضای خانواده اش در خانه + عکس

گاز مونوکسید کربن ۴ نفر از اعضای یک خانواده را در چالوس به کام مرگ کشاند این 4 عضو خانواده همزمان به کام مرگ فرو رفتند.

 دکتر علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با بیان مرگ ۴ نفر از اعضای یک خانواده در چالوس بر اثر نشت گاز مونوکسید کربن، گفت: علت این حادثه نشت گاز  از آبگرمکن بوده است.

به گزارش رکنا، او افزود: پدر ۴۰ ساله، مادر ۲۹ ساله، دختر ۱۹ ساله و پسر ۱۴ ساله در گاز گرفتگی روز سه شنبه پنجم مرداد جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی گفت: با مشاهده علائم اولیه مسمومیت با گاز کشنده و نامریی مونوکسید کربن سریعا از محل خارج شده و با اورژانس تماس گرفته و یا درب و پنجره را برای ورود هوای تازه باز کنید.

پیام تسلیت فرمانده انتظامی مازندران در پی درگذشت ستوان یکم "مازنی"

سردار مرتضی میرزایی در پی درگذشت ستوان یکم "یعقوب مازنی" و اعضای خانواده اش در حادثه گازگرفتگی در پیامی این ضایعه اسفناک را تسلیت گفت.

براساس این گزارش در متن ین پیام آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

مشیت الهی بر این تعلق گرفت که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی است.

در کمال تاسف و تاثر باخبر شدیم همکار گرامی ستوانیکم یعقوب مازنی جمعی کلانتری ۱۲ شهرستان چالوس به همراه همسر گرامی و ۲ فرزند دلبندش دار فانی را دواع گفته و به دیار باقی شتافتند.

این واقعه دردناک را به خانواده داغدار و مجموعه همکاران انتظامی استان و شهرستان چالوس تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند باریتعالی برا‌ی آن عزیزان سفر کرده مغفرت الهی و بریا بازماندگان صبر مسئلت دارم.

فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی

 

منبع: فردا

کلیدواژه: خانواده فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی استان کربن مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی بیان کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجد سلیمان منجر به قتل یک خانم و تشدید اختلاف بین اعضای خانواده شد.

وی ادامه داد: درخواست مکرر بستگان این خانواده از رییس دادگستری دزفول برای ورود به موضوع موجب شد تا این پرونده در دستور کار شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف این شهرستان قرار گیرد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد اعضای شعبه حل اختلاف دزفول با اعضای این خانواده گفت: خوشبختانه با تلاش‌های جهادی و خداپسندانه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچگونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

وی ادامه داد: بین اعضای این خانواده برادری، صمیمیت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با صلح و سازش مختومه شد.

شورای حل اختلاف خوزستان با ایجاد مراکز صلح یار در استان تلاش دارد تا با ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی در کاهش جمعیت زندانیان، توسعه آرامش و امنیت در استان گام بردارد.

بر اساس اعلام رییس کل دادگستری خوزستان، ۲۳۵ پرونده قصاص نفس در این استان سال گذشته به صلح و سازش ختم شد که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱ با ۹۰ فقره پرونده، ۱۶۱ درصد پیشرفت داشته است.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت