Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین میردریکوند از عضویت 8هزارنفر کارشناس در گرایش های مختلف مهندسی کشاورزی در نظام مهندسی کشاورزی لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ دریکوند در دیدار با مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد،اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی با دارا بودن عضویت  ۸۰۰۰ نفر کارشناس در گرایش های مختلف مهندسی کشاورزی به عنوان یک تشکل بزرگ  غیر دولتی و تخصصی در استان در حال فعالیت می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : باتوجه به انعقاد تفاهم نامه های همکاری با سازمان جهاد کشاورزی و همچنین  طبق اصل ۴۴ قانون اساسی  در راستای واگذاری کلیه امورات و طرح های قابل واگذاری به   بخش خصوصی ، این سازمان آمادگی کامل را دارد که در قالب مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی و شرکت های خدمات مشاوره ای مستقر در دهستان ها  به صورت مستمر در حوزه  کشاورزی همکاری و خدمات دهی مطلوب در زیر بخش های مختلف بخش کشاورزی به بهره برداران انجام دهند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی لرستان  تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت و توان نیروی متخصص سازمان نظام مهندسی و با واگذاری کلیه امورات و طرح ها قابل واگذاری ایجاد زمینه اشتغال پایدار و توسعه مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی و شرکت ها ی خدمات مشاوره ای در استان  خواهیم داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشاورزی نظام مهندسی مهندسی نظام مهندسی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کارشناس هواشناسی گلستان گفت : با فعالیت سامانه بارشی موثری که از بامداد امروز وارد گلستان شده هم اکنون شاهد بارش پراکنده و افزایش ابر در استان هستیم و اوج فعالیت این سامانه بارشی امشب تا صبح فردا خواهد بود.

مهدیه اصحابی افزود : فعالیت این سامانه بارشی تا ظهر فردا در استان ادامه دارد و به دلیل شدت بارندگی احتمال اختلال در تردد جاده ای ، بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلاب ناگهانی در استان وجود دارد.

او از هم استانی ها خواست به رودخانه ها و مسیل ها نزدیک نشوند و هنگام رانندگی بیشتر احتیاط کنند.

کارشناس هواشناسی افزود : از عصر فردا آسمان استان پایدار و هوای استان نیز از پنجشنبه گرم می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • نشست کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای
  • خدمات فنی ـ مهندسی ایران در سریلانکا
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • ایران به جایگاه خود در کدکس کشاورزی باز می گردد
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • کارشناس مسائل خاورمیانه: بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز