Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو فروند کشتی حامل گندم و جو در بندر شهید بهشتی چابهار پهلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: این کشتی‌ها حامل 69 هزار و 300 تن گندم فله و 66 هزار تن جو فله است که دیروز وارد بندر شهید بهشتی چابهار و بلافاصله عملیات تخلیه آنها آغاز شد.
بهروز آقایی افزود: خوشبختانه با زیرساخت‌ها و تجهیزات مناسب در بندر چابهار برای پهلودهی و تخلیه و بارگیری انواع کشتی ها و تعامل با گمرک و دستگاه‌های مرتبط ، کالاها بدون رسوب به مقاصد مورد نظر حمل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از ابتدای امسال نیز با وجود محدودیت‌های کرونا، فعالیت‌های اقتصادی بندری چابهار در زمینه تخلیه و بارگیری کالا و ورود و خروج کامیون‌های حامل بار با تشدید شیوه نامه های بهداشتی تداوم داشته است.
آقایی با اشاره به اضافه شدن تجهیزات استراتژیک توسط شرکت سرمایه گذار هندی در بندر چابهار گفت: با اتمام مرحله اول توسعه بندر چابهار ظرفیت تخلیه و بارگیری در این بندر از دو و نیم تن میلیون تن به هشت و نیم میلیون تن در سال افزایش یافته و با اتمام مرحله دوم که در حال اجراست، این ظرفیت به 35 میلیون تن افزایش خواهد یافت. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بندر چابهار بندر چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد.

به گزارش مهر، سردار حیدر سوسنی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی دیلم در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک دستگاه اتوبوس را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو توقیف شده انواع لوازم آرایشی فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع ذی صلاح معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر
  • افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر امام خمینی
  • توقیف ۳ فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق
  • انتقال ۴۰۰ هزار تن انواع مواد معدنی از بندر خمیر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس
  • راه‌اندازی دهکده لجستیک برای تخلیه و بارگیری کالا در بوشهر
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق درلنجان
  • پهلودهی ‌۲۵۰۰ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی
  • کمبودی در عرضه کالای اساسی خانوار نداریم