Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حامد حدادی در نشست خبری پس از دیدار با آمریکا که ۱۲۰ بر ۶۶ به سود یانکی‌ها به پایان رسید، اظهار داشت:

با تیم بزرگ و قابل احترامی بازی کردیم. بازی اول را باخته بودند و فشار روی آنها زیاد بود.

وی ادامه داد:

ما امتیازات زیادی از دست دادیم. در حمله معقول بودیم اما آنها فشار زیادی آوردند و شوت‌های ۳ امتیازی زیاد زدند و‌ فشار را تا لحظه آخر ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک بسکتبال حامد حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند

طبق معمول چند سال اخیر و در هفته‌های پایانی لیگ برتر انگلیس همه مدعیان به سود گواردیولا و منچسترسیتی بازی کردند تا به قهرمانی او و تیمش یاری برسانند. آرسنال و سپس لیورپول به گواه بیشتر اهالی فوتبال و همه آمارها بهترین تیم‌های این فصل لیگ برتر بودند؛ اما ناگهان به فاصله چند ساعت کورس را برای من‌سیتی خالی کردند. ابتدا لیورپول یک بر صفر از کریستال‌پالاس شکست خورد و هرچه زد به در بسته زد و ساعاتی بعد نوبت توپچی‌ها بود تا یک دیدار خانگی را به استون‌ویلا و سرمربی سابق خودشان، یعنی اونای امری، ۲بر صفر ببازند. شکست آرسنال مقابل ویلا در حالی رقم خورد که بازی رفت را هم به همین تیم باخته بودند. در نیمه اول امیلیانو مارتینس، دروازه‌بان سابق آرسنال و عامل اصلی قهرمانی آرژانتین در جام‌جهانی به لطف بی‌دقتی تروسار، هاورتز و دیگر مهاجمان حریف همه حملات پردامنه توپچی‌ها را خنثی کرد. در نیمه دوم آرسنال نابود شد و شانس آورد که ۴‌تایی نشد. خوش‌شانسی گواردیولا این بود که هردو مدعی در خانه خود شکست خوردند.

لیورپول

لیورپول برای اولین‌بار از آوریل ۲۰۲۳ (۳‌بازی پیاپی در آن زمان) بازی‌های پشت‌سرهم را در همه رقابت‌ها باخت. قرمزها پنجشنبه با نتیجه ۳بر صفر به آتالانتا باخته بودند. این اولین‌بار از ژانویه تا مارس ۲۰۲۱ است که قرمزها ۲‌بازی پیاپی را در آنفیلد با شکست پشت سر می‌گذارند.

کریستال‌پالاس به ۱۳‌بازی بدون برد در لیگ برتر مقابل لیورپول پایان داد (۲‌تساوی و ۱۱‌شکست). این نخستین برد آنها در لیگ مقابل لیورپول از آوریل ۲۰۱۷ بود.

هریک از ۴‌ پیروزی آخر عقاب‌ها در لیگ مقابل لیورپول در آنفیلد بوده است.

این نخستین شکست لیورپول در لیگ برتر در آنفیلد از اکتبر۲۰۲۲ و پس از شکست مقابل لیدزیونایتد بود. قرمزها در ۲۸‌بازی خانگی لیگ قبل از مصاف این هفته شکست نخورده بودند؛ ۲۲‌برد و ۶‌تساوی.

لیورپولی‌ها در ۳۳‌بازی آخر خانگی در هیچ رقابتی بازنده نبودند ولی ناگهان ظرف ۳‌روز ۲بار شکست خوردند.

لیورپول در ۴‌بازی از ۵‌بازی آخر لیگی خود در آنفیلد، گل اول را دریافت کرده؛ به اندازه ۲۲‌بازی قبلی خود قبل از آن.

قرمزها اکنون ۹‌ بازی خانگی را بدون کلین‌شیت در لیگ برتر پشت سر گذاشته‌اند که در کنار همین تعداد بازی بدون کلین‌شیت در دسامبر۱۹۹۶ و می۱۹۹۹، بدترین عملکرد این تیم به‌حساب می‌آید.

این نخستین برد خارج از خانه پالاس در لیگ برتر پس از پیروزی برابر برنلی در نوامبر بود که به ۱۰‌بازی بدون برد آنها در خارج از خانه پایان داد؛ ۴‌تساوی و ۶‌شکست.

مجموع گل‌های مورد انتظار لیورپول در این بازی ۲.۸۷ بود که بهترین رکورد آنها (از سال ۱۱-۲۰۱۰) در یک بازی لیگ برتری است که در آن گلی به ثمر نمی‌رسانند. این دقیقا برابر با رکورد برایتون مقابل نوریچ در آوریل ۲۰۲۲ بود که بیشترین ضریب گل مورد انتظار توسط یک تیم در حالی است که آن تیم به گل نمی‌رسد.

آرسنال

استون‌ویلا پس از فصل‌های ۹۳-۱۱۹۲ و ۲۱-۲۰۲۰ برای سومین‌بار مقابل آرسنال در لیگ برتر دبل کرد.

توپچی‌ها فقط در لیگ تحت هدایت میکل آرتتا مقابل منچسترسیتی(۷) بیشتر از ویلا(۵) شکست خورده‌اند.

استون‌ویلا در ۱۰‌بازی آخر لیگی خود در لندن شکست نخورده (۷‌برد و ۳‌مساوی) و در هیچ‌یک از ۶‌سفر این فصل به پایتخت انگلستان (۵‌برد و یک‌تساوی) بازنده نبوده است. در میان تیم‌های غیرلندنی، تنها منچستریونایتد (۳‌بار) روند بدون شکست طولانی‌تری در لندن داشته است.

آرسنال برای اولین‌بار از شب سال نو مقابل فولام (۲بر یک) در لیگ برتر شکست خورد.

توپچی‌ها در حالی در ۲‌بازی از ۴‌بازی اخیر خود در لیگ موفق به گلزنی نشده‌اند که تنها در ۳‌بازی از ۲۸‌بازی اول خود زمین را بدون گل ترک کرده بودند.

استون‌ویلا برای اولین‌بار از دسامبر۲۰۰۹ که منچستریونایتد صدرنشین را یک بر صفر شکست داده بود، یک تیم رده‌اول لیگ را برد. آنها هر ۱۴‌بازی قبلی خود را مقابل صدرنشینان باخته بودند.

اونای امری تنها یک بازی از ۷‌بازی خود را به‌عنوان سرمربی در تمام رقابت‌ها مقابل باشگاه سابق یعنی آرسنال باخته است؛ ۳برد و ۳‌تساوی. او با پاری‌سن‌ژرمن و ویارئال در این ورزشگاه مساوی کرده بود و حالا با ویلا تیم سابق خود را برده است.

در نیمه اول این بازی ۲۱‌شوت (۱۴شوت توسط آرسنال و ۷شوت توسط استون‌ویلا) زده شد که در یک بازی لیگ برتر در این فصل، تنها در دیدار منچسترسیتی مقابل برنتفورد در ماه فوریه (۲۲) شاهد تلاش‌های بیشتری در نیمه اول بدون ردوبدل‌شدن گل بودیم. استون‌ویلا تنها ۲‌ضربه به چارچوب داشت که هردو گل شد. البته ۲‌ضربه هم به دیرک دروازه حریف خورد.

آرسنال برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۴ در لیگ برتر متحمل شکست شد؛ ۱۰‌پیروزی و یک تساوی در اتحاد در ۱۱ دیدار ابتدایی.

  منبع:همشهری 

دیگر خبرها

  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • کلوپ: با این شکل بازی اصلا چرا باید قهرمان بشویم!‏
  • حرفهای خواندنی محمد ربیعی از روز عجیب یادگار
  • تراکتور چگونه قهرمان فوتبال ایران می‌شود
  • با ملوان سهمیه می‌خواهیم
  • ترکیب احتمالی اینتر برای بازی با کالیاری؛ نراتزوری بدون دو بازیکن کلیدی