Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۷۶۹ تن کالای اساسی در بندر امام خمینی (ره) جابجا شد که این میزان کالا از سوی ۱۸۴ هزار و ۲۹۲ کامیون جابجا شده است.

او افزود: در حال حاضر روزانه ۴۰ تا ۵۰ هزار تن کالای اساسی از بندر امام جابجا می‌شود و ناوگان مورد نیاز جابجایی کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی نیا بیان کرد: تعداد کامیون‌های حمل و نقل کالا‌های اساسی در پایانه بندر امام خمینی (ره) از یک هزار و ۳۰۰ دستگاه به حدود ۲ هزار کامیون رسیده که در صورت تداوم تخلیه بار به این شکل، کمتر از ۲ الی ۳ ماه آینده همه بار موجود در این بندر، به نقاط مختلف کشور توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای اساسی حمل و نقل جاده ای بندر امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی

تین نیوز

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: میزان تخلیه کالاهای اساسی در مجتمع بندری انزلی در سال۱۴۰۲، یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۲ درصد رشد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، مجتبی نظری با بیان اینکه رکورد تخلیه و بارگیری مجتمع بندری انزلی پس از ۶ سال شکسته شد، افزود: در سال گذشته حدود ۲ میلیون تن کالا در این بندر تخلیه و بارگیری صورت گرفت که رشدی ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشته است.

نظری با بیان اینکه در سال گذشته ۷۱۹ کشتی وارد مجتمع بندری انزلی شده است، خاطرنشان کرد: نسبت به سال ۱۴۰۱، رشدی بیش از ۳۵ درصد را تجربه کردیم.

وی با اشاره به میزان واردات کالا در بندرانزلی، گفت: سال گذشته واردات کالاهای نفتی و غیرنفتی از این مجتمع بندری یک میلیون و ۶۰۸ هزار تن بود که رشد ۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داد.

نظری در مورد فعالیت های شاخص معاونت امور بندری در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: ارتقای توان تجهیزات غیر استراتژیک جهت عملیات باربری غلات از روش  برون سپاری به شرکت  ثالث از طریق پورت اپراتور بندر، جذب نیروی انسانی عملیاتی شرکت پورت اپراتور با توجه به کمبود نیروی انسانی در قسمت عملیات بندری، انعقاد قرارداد در زمینه احداث مخازن روغن خام خوراکی به ظرفیت ۴۰ هزار تن، انعقاد تفاهمنامه احداث مجتمع ساخت و تعمیرات کشتی و همچنین انعقاد تفاهم نامه احداث سیلوی غلات ۴۰ هزارتنی از اهم این موارد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • ارز ۵۳۳ میلیون تن کالای اساسی تامین شد
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • اهدای بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی
  • تهیه کولر برای مدارس شهر بندر امام خمینی (ره)
  • رشد ۱۸۴ درصدی عبور کالا از مرز آستارا
  • افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر امام خمینی
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی