Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا اسلامی کارشناس بسکتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و آمریکا در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ گفت: در ۲ دقیقه اول بازی، خوب و با برنامه بازی کردیم. صبوری ما در خط حمله مطلوب بود. حامد حدادی جزو بازیکنان خوب تیم ملی بسکتبال کشورمان در این دیدار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفته رفته تیم ملی بسکتبال آمریکا سوار بر بازی شد و توانست به خوبی ما را تحت فشار بگذارد. آمریکایی‌ها حمله‌های پر خطری داشتند. در دفاع بسیار عملکرد بدی داشتیم و بی نظم بودیم. متاسفانه در نیمه اول اختلاف امتیاز ما با آمریکا، افزایش پیدا کرد و همین موضوع از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان تاثیر گذاشت. آمریکا شوت‌های از راه دور خوبی می‌زد. اگر تعویض هایمان، زودتر انجام می‌شد شاید نتیجه چیز دیگری بود. تیم ملی بسکتبال آمریکا، تیم تاکتیکی و قدرتمندی بود. امروز روز خوب آن‌ها بود و در پرتاب‌های ۳ امتیازی، عملکرد مثبتی داشتند.

او ادامه داد: تیم ملی بسکتبال کشورمان، در دقایقی از مسابقه در پرتاب‌های ۳ امتیازی موفق ظاهر شد. فاصله بسکتبال ایران با آمریکا، چنین نتیجه ای نبود. بازیکنان تیم ملی بسکتبال، اسیر نام بزرگ بازیکنان تیم بسکتبال آمریکا شدند. در مجموع به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در دیدار مقابل فرانسه، از ابتدا بتوانند بازی خوبی انجام دهند. هیچ کسی از تیم ملی بسکتبال کشورمان، انتظار برد ندارد. تنها انتظارمان این است که بازی قابل قبولی از خود در مسابقات المپیک به نمایش بگذارند. ان شا الله بچه‌ها در بازی مقابل فرانسه، عملکرد واقعی خودشان را ارائه دهند تا بتوانیم برنده شویم.

بیشتر بخوانید

حدادی: امتیازات زیادی از دست دادیم/ تیم ملی بسکتبال آمریکا شوت‌های ۳ امتیازی زیادی زد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک توکیو تیم ملی بسکتبال ایران بسکتبال کشورمان تیم ملی بسکتبال بسکتبال آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در اولین بازی دور گروهی خود به مصاف اوگاندا رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که برنده دو دست از سه دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دو دست اول و دوم بازی را به سود خود پایان رسانده و پیروزی و با حساب دو بر صفر به پیروزی برسد.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در مرحله گروهی برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • ۵بازی جذاب ایرانی ویژه گوشی های همراه
  • عمق فاجعه است که این بازکین در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند