Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکولا ولاشیچ می خواهد به جای زنیت راهی میلان شود.

نیکولا ولاشیچ، هافبک هجومی و کروات زسکا مسکو منتظر سیگنال از طرف میلان است تا به ایتالیا بیاید.

طرفداری | به گزارش گاتزتا، باشگاه زسکامسکو برای بهتر کردن وضعیت مالی خود می خواهد نیکولا ولاشیچ را به فروش برساند. میلان به این بازیکن 23 ساله علاقه دارد اما زنیت نیز با وارد شدن به رقابت حاضر شده برای او پیشنهادی 25 میلیون یورویی ارائه کند؛ پیشنهادی که زسکا را متزلزل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ولاشیچ می خواهد راهی میلان شود و این نیت خود را به اطلاع مدیران زسکا رسانده است.

زسکا به دنبال فروش دائمی ولاشیچ و یا حداکثر فروش او با فرمول انتقال قرضی و با بند خرید اجباری است در حالی که میلان گنجانده شدن بند خرید اختیاری در معامله را می خواهد. اگر روسونری به دنبال پیروزی در این رقابت است، باید هرچه سریعتر اقدام قاطعی انجام دهد. این هافبک هجومی کروات، منتظر دریافت سیگنال از سوی میلان است و برای آمدن به سن سیرو حاضر است دستمزد کمتری از آنچه زنیت پیشنهاد می دهد را بپذیرد.

نیکولا ولاشیچ خواهان جدایی از زسکا مسکو و انتقال به میلان / گاتزتا

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با مهدی دادرس؛ با احترام به پورحیدری، باید به علی جباری بگویند پدر استقلال! محرومیت دا‌ور اوکراینی شمشیربازی ایران - ایتالیا سردار آزمون در آستانه انتقال به بایرلورکوزن / ادعای نیکولو اسکیرا تاتنهام خواهان پرداخت 55 میلیون یورو برای جذب کریستین رومرو نیست رافائل واران تنها در صورت انتقال به منچستریونایتد حاضر به جدایی از رئال مادرید بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیکولا ولاشیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل فیکایو توموری به اینتر (میلان 1-2 اینتر)

گل فیکایو توموری به اینتر (میلان 1-2 اینتر)

دیگر خبرها

  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • گل فیکایو توموری به اینتر (میلان 1-2 اینتر)
  • بشار اسد: هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم
  • فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • بازگشت سپاهان در انزلی؛ فرار بزرگ شهریار در رقابت آقای گلی
  • برای انتقال آب‌های سطحی باید علمی و اساسی وارد عمل شویم
  • آب شرب شهر کنارک پایدار شد