Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری و انهدام باند ۱۰ نفره کلاهبرداران فروش خودرو به ارزش ۱۳۰ میلیارد تومان در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، سرهنگ حیدر سوسنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام تخلفات به‌صورت شبانه‌روزی رصد و پایش می‌شود، اظهار داشت: برخورد قاطع با تخلفات در بخش‌های گوناگون با تلاش شبانه‌روزی پلیس در استان بوشهر شناسایی و کشف می‌شود و این استان برای فعالیت‌های مجرمانه امن نیست چراکه متخلفان در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و دستگیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه برخورد قاطع با قاچاق کالا، سوخت، مواد مخدر و تخلفات اقتصادی در اولویت است، بیان کرد: فعالیت شبانه‌روزی نیروهای انتظامی در نقاط مختلف استان زمینه ناامن شدن اینگونه فعالیت‌ها برای متخلفان را فراهم کرده است.

رئیس پلیس استان بوشهر از انهدام باند کلاهبرداری فروش خودرو در قالب حواله در شهرستان جم خبر داد و تصریح کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر انجام کلاهبرداری از طریق خرید و فروش حواله‌های خودرو در شهرستان جم، موضوع با حساسیت در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سوسنی با اشاره به انجام فعالیت مجرمانه کلاهبرداران در فروش خودرو با تنظیم قرارداد صوری خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات فنی کارگاه پلیس آگاهی مشخص شد یک باند کلاهبرداری با تشکیل بنگاه معاملاتی غیر رسمی خرید و فروش خودروهای ایرانی، با سوءاستفاده از فرصت تورم بازار از 2 سال گذشته تاکنون با تنظیم قراردادهای صوری مبلغی از متقاضیان دریافت و به حساب شخصی خود واریز و تعهد می‌کردند خودرو را به صورت حواله‌ای در مدت زمان 3 تا 4 ماه تحویل مشتریان دهند.

وی با اشاره به اینکه این باند کلاهبرداری به قصد فریب شهروندان در ابتدا به تعهد خود عمل کرده و پس از کسب اعتماد عمومی نسبت به ثبت‌نام مجدد مشتریان اقدام می‌کردند افزود: بعد از گذشت چند ماه و در پی نوسان قیمت خودرو و همچنین نحوه واگذاری خودرو توسط شرکت‌های خودروساز، متهمان به تعهدات خود عمل نکرده و مبالغ قابل توجهی را از این طریق کسب می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان جم تعداد 10 نفر از اعضای این باند دستگیر شده‌اند تصریح کرد: در همین ارتباط از 480 شهروند شهرستان جم برای خرید و فروش 720 دستگاه خودرو به ارزش 130 میلیارد تومان کلاهبرداری صورت گرفته و هیچ گونه خودرو تحویل نشده است.

سوسنی از تشکیل پرونده کلاهبرداری خبر داد و خاطر نشان کرد: همه افراد دستگیر شده این باند کلاهبرداری پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

شیوه جدید کلاهبرداری در فضای مجازی کردستان؛ مردم گولِ پیامک‌های تبلیغاتی عیدقربان را نخورندرسیدگی ویژه به پرونده کلاهبرداری در فروش خودرو با 900 شاکی در ساوجبلاغکشف 85 درصد جرائم سایبری در استان کرمانشاه/بیشترین تخلفات مربوط به کلاهبرداری است

وی از مردم خواست، توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و انجام هرگونه معاملات خودرویی خود را پس از استعلام از پلیس‌های راهور و آگاهی در بنگاه‌های معاملاتی معتبر ثبت کنند.

انتهای پیام/190‌/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باند کلاهبرداری استان بوشهر فروش خودرو شهرستان جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اسداللهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندان به مأموران پلیس آگاهی الیگودرز و اعلام اینکه یک نفر در قبال فروش مقادیری سکه تقلبی مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی، کلاهبردار را شناسایی و طی عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی الیگودرز، گفت: متهم به کلاهبرداری اعتراف و ۲۰۰ عدد سکه تقلبی از ایشان کشف شد.

سرهنگ اسداللهی ضمن هشدار به مجرمان و سودجویان که پلیس با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد، گفت: شهروندان فریب افراد فرصت‌طلب و سودجو را به بهانه فروش سکه‌های قدیمی، باستانی و اشیا عتیقه را نخورند و در صورت برخورد با این‌گونه موارد بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

کد خبر 6081817

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • کلاهبرداری ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان کنکور/ متهمان دستگیر شدند
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری