Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،  علیرضا زالی، فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران عصر امروز در مراسم افتتاح کتابخانه هوشمند بیمارستان لبافی نژاد اظهار کرد: آموزش دیجیتال نقش موثری در فرآیند توسعه آموزش مجازی دارد. طرح نمادین پایلوت در خصوص کتابخانه هوشمند در بیمارستان‌ها باید اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: حجم بالایی از خدمات درمانی بیماران کرونایی در مرکز تحقیقات عفونی در بیمارستان لبافی نژاد در حال انجام است. ورودی مراجعه کنندگان در این بیمارستان زیاد بوده، به همین خاطر ورودی بیماران کرونایی با دیگر بیماران جدا شده است.

زالی بیان کرد: در حال حاضر ۵۴ تخت بستری موقت در این بیمارستان فعال شده است و قابلیت اضافه شدن تا ۷۰ تخت را دارد.

او بیان کرد: تا این لحظه تعداد ۹۶۵۰ بیمار در مراکز درمانی تهران بستری شده اند که ۲۶۰۰ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. روز گذشته ۱۸۰۰۰ بیمار هم به صورت سرپایی به بخش‌های درمانی و بهداشتی مراجعه کرده اند.

فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا گفت: با فعال سازی کمیته‌های ترخیص در تهران، تعداد تخت‌ها را در بیمارستان‌ها افزایش داده و  ۱۵۰۰ تخت شناور در اورژانس‌ها راه اندازی کرده ایم.

او یادآوری کرد: تعداد مراکز سرپایی به میزان پنج مرکز در شرق و جنوب و غرب فعال شده و ظرفیت سازی برای ۱۱۸ بیمارستان انجام شده است.

امکان برگزاری امتحانات دستیاران در کتابخانه هوشمند لبافی‌نژاد وجود دارد

در ادامه مراسم عین اللهی، رییس بیمارستان لبافی‌نژاد گفت: کتابخانه هوشمند این بیمارستان کاملا دیجیتال است و تمام منابع به صورت الکترونیکی در اختیار استادان و دانشجویان قرار می‌گیرد.

او افزود: مخزن کتاب‌ها جدا از محل قرائت خانه است و این محل به صورت شبانه روزی فعال است. طراحی این کتابخانه کاملا سنتی و بومی است و عکس ابن سینا به عنوان نماد خودباوری ملی در این مرکز نقش‌بسته شده است.

عین اللهی گفت: در این محل امکان برگزاری امتحانات از دستیاران به صورت الکترونیکی وجود دارد. کتابخانه مجازی وابسته به کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

پربیننده ترین عکس یادگاری روحانی با اعضای تیم اقتصادی خود بازگشایی مدارس در مهر یا آبان خودروی عروسکی! + فیلم برنامه ریزی آموزش و پرورش برای بازگشایی قطعی مدارس ابلاغ گروه‌ های سنی جدید برای تزریق واکسن کرونا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرونا کتابخانه هوشمند لبافی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی

به گزارش قدس آنلاین، متن نامه غلامعباس ترکی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر عین اللهی

وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی باسلام و تحیت و آرزوی قبولی طاعات

در اخبار رسانه‌ها در روزهای اخیر آمده بود پدر و مادری جوان و شهرستانی کودک یکساله خود را بنام آراد در بیمارستان مفید تهران بستری نموده و در مجاورت بیمارستان درون خودرو بیتونه کرده بودند که در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان باختند. با توجه به اینکه این گونه اتفاقات ناگوار، علاوه بر مشکلاتی که برای بیماران و همراهان آنان به وجود می‌آورد موجب بدبینی مردم به نظام سلامت کشور گردیده و کاهش سرمایه‌های اجتماعی را در پی دارد و احتمال تکرار آن نیز دور از انتظار نیست؛ از همین روی شایسته است دستور فرمایید تدابیر زیر اتخاذ شود.

۱- تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی در فرمهای پذیرش بیماران بستری، وضعیت همراهان بیمار بستری را مشخص نمایند. در مواردی که فاقد اقامتگاه می‌باشند با استفاده از ظرفیت‌های موجود و عندالاقتضاء جلب مشارکت نهادهای حمایتی سازمان‌های مردم نهاد و خیرین تمهیدات لازم برای اسکان موقت و ایمن برای آنان را فراهم نمایند.

۲- در طرح‌های توسعه‌ای مراکز درمانی، بخش‌های همراه سرای بیماران ضرورتا مورد پیش‌بینی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان
  • بستری بیش از ۴۷۱ هزار نفر در بیمارستان از آغاز طرح سلامت نوروزی
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • خدمات‌رسانی به ٢ هزار بیمار سرپایی و بستری بیمارستان شهید کامیاب
  • دادستانی به ماجرای همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی ورود کرد
  • وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • نامه معاون دادستان کل برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی
  • افزایش ۱.۵ درصدی بستری در بیمارستان‌ها / انتقال ۹۳ بیمار و مصدوم توسط اورژانس هوایی
  • بستری بیش از ۴۳۰ هزار نفر در بیمارستان از آغاز طرح سلامت نوروزی