Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:02:45 GMT

معرفی دیدنی های و سوغات شهرچادگان

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۴۷۷۸

معرفی دیدنی های و سوغات شهرچادگان

مجموعه ایران گرد، تابع قوانین وزارت بهداشت بوده و برگزاری سفرها را فقط در صورت اعلام ستاد کرونا انجام می‌دهد. با وجود آن‌که استان اصفهان، شامل آب و هوای گرم و کویری می‌باشد در اطراف این استان زیبا شهرهایی مانند چادگان قرار گرفته که دارای آب و هوای خنکی  و برای سفرهای کوتاه مدت و یا آخر هفته بهترین مکان هست تا از هوای خنکی لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران گرد، چادگان به‌ غیر از آب و هوای خوب، تفریحات و مکان‌های دیدنی بسیاری دارد. با ما همراه شوید تا در مورد اجاره ویلا چادگان، دیدنی‌ها، آب و هوا و سوغات چادگان بیشتر شما را آشنا کنیم.

معرفی چادگان و دیدنی های آن

چادگان در چند کیلومتری اصفهان واقع شده و به دلیل همجوار بودن با رودخانه زاینده رود دارای آب و هوای معتدل و خنکی است. این شهرستان زیبا با قرار گرفتن بر روی تپه با ارتفاع کم پر از طبیعت سرسبز و گذر رودخانه زاینده رود می‌باشد و به همین خاطر به بهشت اصفهان شهرت بسیاری دارد.

یکی از مکان‌های دیدنی این شهرستان خوش آب و هوا دهکده تفریحی زاینده رود است که در آن تفریحاتی شامل: دوچرخه‌سواری، اسب‌سواری، استخر، قایق‌رانی و غیره گذاشته شده و یا روستای انالوجه که مکان مناسب کوهنوردی است. در چادگان، خانه قدیمی معظم‌الملک میر پنج مربوط به قاجار واقع شده که سبک معماری اروپایی در این خانه به چشم می‌خورد، همچنین آرامگاه کاوه آهنگر و دختر و پسر او در چادگان قرار دارد و یا سد و دریاچه زاینده رود که محل زندگی ماهی‌های گوناگونی مثل قزل آلای رنگی، کپور و زرد در این سد است و شما می‌توانید در این سد ماهی‌گیری کنید و یا با اتوبوس دریایی دور تا دور سد را می‌توانید بگردید.

از مکان‌های دیگر دیدنی و جذاب برج کبوتر نام دارد که از کاه و گل ساخته شده و محل زندگی انواع کبوترها شده  و یا روستای حجت آباد که پر از انواع درخت میوه می‌باشد. در چادگان، پل اورگان ساخته شده که با وجود سبک معماری قدیمی و سنتی که دارد در اثر سیلاب و یا زمان طولانی هنوز پا برجا مانده و از بین نرفته و یا امام زاده عبد الله که مردم این شهرستان اعتقاد بسیاری به این امام زاده دارند و یا بسیاری دیگر از دیدنی‌ها که در داخل و یا اطراف شهر با فاصله کمی قرار گرفته که با اجاره ویلا  می‌توانید تمام این دیدنی‌ها را از نزدیک ببینید. اما ویلاهای اجاره‌ای مطابق با تمام سلیقه افراد وجود دارد.

برخی از ویلاهای چادگان بسیار بزرگ و دارای استخر سرپوشیده و یا باز هستند و حتی لوازم ورزشی نیز در این ویلاها گذاشته شده تا شما از ورزش غافل نشوید و حتی در اطراف این ویلاها درخت میوه نیز وجود دارد تا از خوردن میوه‌های طبیعی و خوش‌طعم لذت ببرید و یا اجاره ویلا چادگان به صورت دوبلکس و یا چند طبقه نیز هست که برای افرادی که با جمعیت زیاد دوستان و یا اقوام به این شهرستان سفر می‌کنند، انتخاب مناسبی به حساب می‌آید. اجاره ویلا در مکان‌های مختلفی از چادگان انجام می‌شود.

این مکان‌ها نزدیک رودخانه با ویو بسیار عالی با باربیکیو و آلاچیق گذاشته شده تا از صدای رودخانه نهایت لذت را ببرید و یا در کوچه پس کوچه‌های آن می‌تواند قرار گرفته باشد تا چند روزی سکوت و آرامش را تجربه کنید. اگر شما با جمعیت کم قصد سفر به شهرستان چادگان را دارید، هیچ نگران نباشید ویلاهای اجاره‌ای به شکل سوئیت نیز هست.

در صورتی که شما قصد اجاره ویلا چادگان را داشته باشید، در تمام این ویلاها از بزرگ تا سوئیت و غیره تمام امکانات برای شما فراهم شده و تا شما تنها لوازم ضروری و شخصی خود را برای این سفر بردارید و به همین خاطر افراد بسیاری اجاره ویلا را به اقامت در هتل ترجیح می‌دهند و یا ساعت  مشخصی برای تحویل دادن و یا گرفتن ویلاهای اجاره‌ای ذکر نشده تا به‌طور کامل مسافر از سفر خود لذت ببرد.

آب و هوای چادگان

اما اگر می‌خواهید از آب و هوای چادگان اطلاع داشته باشید، باید گفت که این شهرستان به دلیل واقع شدن در تپه دارای هوای خنکی هست. این شهرستان زیبا و بی‌نظیر در فصل بهار هوای خنک و در تابستان هوای نسبتاً خنکی دارد. اما بدان معنا نیست که در پاییز و یا زمستان امکان سفر وجود ندارد. در چادگان هوای پاییزی همراه با بارش و در زمستان برف است.

سوغات معروف چادگان

با اجاره ویلا چادگان، گام بعدی را بهتر است خرید سوغات بزارید. در چادگان خوراکی و صنایع دستی‌های گوناگونی وجود دارد که با خرید از مردم هنرمند و کشاورز چادگان حمایت خواهید کرد. یکی از این سوغاتی‌ها، قالی و یا گلیم هست که در نقش و اندازه‌های گوناگونی با دست بافته شده و یا خوراکی‌هایی مثل کشک، ماست و یا پنیر که به‌طور کاملاً طبیعی درست شده و از همه مهم‌تر وجود میوه‌های گوناگون مانند: گردو، بادام، پسته و غیره می‌باشد که تمام این میوه‌ها از طعم فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

با وجود آن‌که شهرستان چادگان وسعت کمی دارد، اما جاهای دیدنی و تفریحات متنوع باعث شده تا اجاره ویلا بیشتر به‌صورت شبانه‌روزی صورت گیرد. در صورتی که ویلاهای اجاره‌ای را مدت زمان بیشتری اجاره کنید، برای شما مبلغ مناسب‌تر محاسبه می‌شود  یا حتی مکان و اندازه ویلاها نیز در قیمت تاثیر دارد. ویلاهای اجاره‌ای با تمام امکانات از قبیل سونا، استخر و غیره گران‌تر از ویلاهای معمولی است و آخر هفته نیز در مقایسه با اول هفته بیشتر محاسبه می‌شود. اجاره ویلا در فصلی که هجوم مسافر بیشتر وجود دارد، بیشتر و فصلی که به‌دلیل مدارس و یا هوا هجوم مسافر کمتر می‌شود، قیمت مناسب‌تر تعیین می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایرانگردی چادگان اجاره ویلا ویلاهای اجاره ای زاینده رود آب و هوای دیدنی ها مکان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود استون ویلا در ضربات پنالتی با درخشش مارتینز/ فیورنتینا راهی نیمه نهایی شد

دیدار‌های برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ اروپا برگزار شد و چهار تیم برتر این رقابت‌ها مشخص شدند.

تیم فیورنتینای ایتالیا و ویکتوریا پلژین جمهوری چک در شهر فلورانس به مصاف هم رفتند که در ۹۰ دقیقه مثل بازی رفت، تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما در وقت‌های اضافه، بنفش پوشان دو گل به مهمان ۱۰ نفره خود زدند تا با پیروزی ۲ بر صفر در مجموع دو بازی راهی دور بعد شوند.

لیل فرانسه هم در مصاف با استون ویلای انگلیس نتیجه بازی رفت یعنی دو بر یک را به صورت برعکس تکرار کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، در ضربات پنالتی شاگردان اونای امری با درخشش امیلیانو مارتینز دروازه بان آرژانتینی خود با نتیجه چهار بر سه پیروز شدند تا این تیم انگیسی به نیمه نهایی برسد.

تیم کلوب بروژ بلژیک با سه گل میزبانش پائوک یونان را مغلوب کرد تا این تیم هم راهی نیمه نهایی شود.

مصاف فنرباغچه ترکیه و المپیاکوس یونان با یک گل به سود ترکها به پایان رسید و با تساوی سه بر سه در مجموع دو مسابقه، کار به وقتهای اضافه کشیده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سمیر نصری: رفتار امیلیانو مارتینز آزارم می‌دهد چون او قبلاً شخصیتی آرام و خجالتی داشت
  • قانون جالبی در فوتبال که نمی‌دانستید!
  • خوشحالی امیلیانو مارتینز رو به هواداران لیل پس از مهار پنالتی و صعود استون ویلا / فیلم
  • صعود استون ویلا در ضربات پنالتی با درخشش مارتینز/ فیورنتینا راهی نیمه نهایی شد
  • همان همیشگی؛ امیلیانو مارتینز بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها
  • لیل (3) 3-3 (4) استون ویلا؛ امی مارتینز، نامی که فرانسه فراموش نمی‌کند!
  • قبرستان بقیع در سطح بین‌المللی معرفی شود
  • سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله