Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@13:44:50 GMT

شه‌بخش: می‌خواستم طلسم بشکنم که نشد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۴۸۰۵

شه‌بخش: می‌خواستم طلسم بشکنم که نشد

بوکسور المپیکی کشورمان گفت: می‌خواستم برخی طلسم‌ها را در بوکس بشکنم، اما موفق نشدم و فقط می‌توانم بگویم که شرمنده مردم ایران شدم.

به گزارش مشرق، دانیال شه‌بخش بعد از شکست در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های بوکس المپیک توکیو اظهار داشت: حریفم دست و پا بسته نبود. با کسی رقابت کردم که هشت سال پیش که اصلاً بوکس کار نمی‌کردم، او در المپیک به مدال رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌گویم توان مقابله با او را نداشتم. آمده بودم که مبارزه خوبی را انجام دهم، اما مصدومیتی که در مسابقه اول برای من اتفاق افتاد، اینجا کار دستم داد.

دانیال شه بخش ادامه داد: نمی‌خواهم بهانه بیاورم و متوجه تفاوت‌ها هستم، اما اگر ابرو و پیشانی‌ام نشکافته بود، حتماً عملکرد بهتری ثبت می‌کردم.

بوکسور سبک وزن ایران در حالی که بغض داشت، گفت: می‌خواستم برخی طلسم‌ها را در بوکس بشکنم، اما موفق نشدم و فقط می‌توانم بگویم که شرمنده مردم ایران شدم. آمده بودم که نتیجه بگیرم اما نشد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ توکیو بوکس دانیال شه بخش المپیک المپیک 2020 ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در شرایطی توانست دو گل در وقت‌های تلف شده مقابل آلومینیوم به ثمر رساند که قبل از آن در طول مسابقه و به‌ویژه نیمه اول فشار زیادی را تحمل کرد، اما عملکرد مطمئن خط دفاعی این تیم و نمایشی که فریبرز گرامی را داشت، اجازه نداد تا دروازه پیام پارسا باز شود.

این مدافع که در نقل و انتقالات زمستانی به ذوب اضافه شد، در تقابل با آلومینیوم بارها در نبردهای هوایی موفق بود و در بازی‌سازی از عقب زمین موثر کار کرد و موقعیت منجر به گل اول تیمش هم روی پاس بلند او شکل گرفت تا عملکردش به چشم بیاید.

گرامی که در هوادار تهران روزهای خوبی را سپری کرده بود، در شرایطی به ذوب‌آهن اضافه شد که این تیم با مشکل جدی در خط دفاعی به دلیل مصدومیت نادر محمدی و آرش قادری مواجه بود، ولی حضورش کاری کرد تا سبزپوشان در این پست مشکل جدی پیدا نکنند.

ذوب‌آهن در شرایطی توانست در ورزشگاه فولادشهر مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی برسد که حدود 12 ماه در این استادیوم به برتری دست پیدا نکرده بود، اما توانست به این روند پایان بدهد و در فاز دفاعی هم مطمئن ظاهر شود.

دیگر خبرها

  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • طلسم صادرات گاز به پاکستان شکسته خواهد شد؟​
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز