Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@17:18:54 GMT

سارق، خانه دوستش را خالی کرد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۴۸۱۰

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقی خبر داد که از منزل دوستش سرقت کرده بود. خبرگزاری میزان- سعداله گزافی جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: مرد جوانی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی مراجعه و اظهار کرد، ساعت ۲ بعد از ظهر سیزدهم فروردین به همراه خانواده از خانه خارج شدیم و سه ساعت بعد برگشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به محض ورود متوجه باز بودن در و سرقت طلاجات و لپ تاپ شدیم.
وی اضافه کرد: با اعلام این خبر کارآگاهان وارد عمل شده و در تحقیقات صورت گرفته باتوجه به سالم بودن در ورودی احتمال سرقت از سوی شخصی آشنا مطرح شد. با توجه به فیلم و تصاویر دوربین‌های مداربسته خانه محل سرقت، مشخص شد که سارق به کمین مال باخته نشسته و پس از خروج او از پارکینگ وارد ساختمان شده و نقشه رقت را اجرا کرده است.
جانشین پلیس آگاهی تهران افزود: تصویر چهره سارق کامل مشخص نبود، اما باتوجه به ظاهر و هیکل سارق جوان، مال باخته، احتمال داد که سارق جوان فردی به نام کامران است. از طرفی شاکی مدعی شد قبل از ترک خانه تلفنی خروجش را از خانه به کامران اعلام کرده و همچنین سال گذشته کلید‌های خانه اش در اختیار کامران بوده است.   بیشتر بخوانید: بازداشت سارق گرتینگ‌های فلزی تونل نیایش
این مقام انتظامی ادامه داد: با این احتمال که کامران در این سرقت نقش دارد، تصویر کامران با تصویر دوربین مداربسته تطبیق داده شد و باتوجه به شباهت ظاهری کامران برای تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس آگاهی احضار شد.
گزافی در پایان خاطر نشان شد: متهم در تحقیقات اولیه مدعی شد در روز سرقت خارج از تهران و به اتفاق خانواده اش در باغی نزدیکی شهرستان بومهن بوده است. اما در تحقیقات صورت گرفته تیم تحقیق دریافت که متهم جوان واقعیت را بیان نکرده است. کارآگاهان بار دیگر از کامران تحقیق کرده و درنهایت باتوجه به مدارک و شواهد ارائه او به ناچار به سرقت از منزل دوستش اعتراف کرد.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس آگاهی سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس آگاهی سرقت پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم

به گزارش همشهری آنلاین،‌ رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود، افزود: این افراد بیشتر سابقه‌دار بودند و به واسطه هماهنگی‌های خوب با دستگاه قضایی بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: از طرح‌های در حال اجرا، پایش الکترونیکی مجرمین که در سایر استان‌ها نیز اجرا شده است، می‌توان به عنوان طرحی با هدف کاهش جرایم و افزایش رضایت مردم نام برد.

وی گفت: اگرچه آمار سرقت‌های مسلحانه کاهش یافته، اما دسترسی مجرمان به سلاح گرم همچنان یک معضل جدی است و به همین دلیل، برخورد قاطع با این افراد ضروری است. در همین راستا، تشدید مجازات‌ها از طریق قوانین در حال پیگیری، می‌تواند نقش موثری در مقابله با این معضل ایفا کند.

ولیپور گودرزی اضافه کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر کنکور، کارگروهی با حضور فراجا تشکیل شده است و تدابیر لازم برای ارتقای کیفیت آزمون اندیشیده خواهد شد.

کد خبر 846926 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت فراجا

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران