Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، با حذف دانیال شه‌بخش از رقابت‌های المپیک، پرونده بوکس ایران در توکیو بسته شد. بعد از مسابقه دوم شه‌بخش، علیرضا استکی درمورد عملکرد بوکس ایران در این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: دانیال اگر‌ مصدوم نمی‌شد، حتماً اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زد. نمی‌گویم حریف کوبایی را 100در صد می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلوارز بالای 200 مسابقه داده و دانیال تاکنون 24-25 مسابقه داده است و حتماً تفاوت زیادی با هم دارند.

وی ادامه داد: دانیال شروع خوبی داشت و در راند دوم عالی بود. حتی بعد از اینکه داوران پایان  مسابقه را اعلام کردند، مربیان کوبا به من گفتند که دانیال چقدر خوب مبارزه می‌کند. نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما بوکسورهای ما به قرعه‌های بدی هم خوردند.

مربی تیم ملی بوکس ایران خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم شاهین توان پیروزی مقابل حریفش در بازی نخست را داشت. دانیال بوکسور خیلی خوبی است و باور دارم که در آینده از او بسیار خواهیم شنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانیال شه بخش نماینده بوکس ایران در المپیک بوکس ایران در المپیک علیرضا استکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ادامه جستجوهایش برای یافتن مربی جدید به رالف رانگنیک رسیده است. او که با تیم ملی اتریش نمایش‌های خوبی ارائه داده و به یورو ۲۰۲۴ راه یافته اکنون در دوراهی سختی قرار گرفته است.

امروز در خبری جدید اعلام شد که مذاکرات بین بایرن و رالف رانگنیک در حال حاضر در مراحل اولیه است. حقوق برای او مسئله‌ای نیست، بلکه رانگنیک می‌خواهد در مورد پروژه، برنامه‌های بلندمدت، بازیکنان ورودی، خروجی‌ها و نقش او بر تصمیم‌ها بداند.

دقایقی پیش مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اتریش هم پیشنهاد بایرن را تایید و ابراز امیدواری کرد که رانگنیک در تیم ملی بماند. پیتر شوتل گفت:«او در اینجا احساس راحتی می‌کند و از کار در تیم ملی راضی است. چیزهایی که در سال گذشته به آنها دست یافتیم برای ما دستاورد است و به خوبی آنها را کسب کرده‌ایم. وقتی نام باشگاهی مانند بایرن مونیخ به میان می‌آید کار برای ما سخت‌تر می‌شود. من امیدوار هستم که رالف نه‌تنها ما را انتخاب کند، بلکه در چند سال آینده نیز مربی اتریش باقی بماند.»

دیگر خبرها

  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • روایت رئیسی از محدودیت های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان /برق آبی سریلانکا از سوی شرکت ایرانی با تکنولوژی پیچیده اجرا شده است
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • ردپای مربی قزوینی در المپیکی شدن الفتی
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا؛ امیدوارم باز هم مربی شبیه او در بایرن مونیخ داشته باشیم / زیرنویس فارسی
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم