Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد ذوالقدر بعد از ظهر چهارشنبه در رزمایش همدلی که در اسلامشهر برگزار شد، طی سخنانی گفت: حدود یک میلیون بسته کمک مومنانه هم زمان با دهه ولایت در سطح شهرستان‌های استان تهران توزیع می‌شود، که تاکنون ۷۵ درصد این بسته‌های توزیع شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران کمک رسانی به هموطنان در برهه‌های مختلف را از اقدامات این سپاه استانی دانست و افزود: در زلزله «سی سخت» نخستین کمک‌های مومنانه توسط سپاه سیدالشهدا استان تهران اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در حال حاضر در منطقه خوزستان و مشکلات کم آبی این استان تعداد زیادی از تانکرهای آبرسانی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران به منطقه اعزام و مستقر شده اند و همچنان این کمک‌ها ادامه دارد.

این مقام مسئول گفت: انقلاب اسلامی همواره به عنوان پرچمدار حق برای مردم دنیا و برای مبارزه با ظلم، حقانیت و ارتقا بشر تلاش کرده است.

وی گفت: در همین راستا نیز دشمن بیکار نمی‌نشیند، باید آگاه بود و این دشمنی‌ها را دید، دشمنان می‌خواهند، از طریق تکنولوژی‌های نوین به جنگ انقلاب اسلامی بیایند، اما آگاهی ما سبب شکست آنها در این جبهه نیز خواهد شد.

ذوالقدر گفت: امروز در بهترین روزهای تاریخ بشر دور هم جمع شده ایم، امروز دنیا دشمنی‌اش را به معده و شکم مردم آورده، این یک جنگ و مبارزه است که دشمن برای بقای خودش به راه انداخته و ادامه می‌دهد، کشوری که در ظاهر امروز از حیوانات حمایت می‌کند، چشمش را به روی کودکان و زنان، افراد بیگناه در افغانستان، یمن، بحرین و… می‌بندد و ادعای حمایت بشر دوستانه دارد، در حالی که خود ناقض حقوق بشر است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران اضافه کرد: آمریکایی‌ها به طور مرتب در منطقه شکست خورده اند، اخیراً هم اعلام کردند که در ترور شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و به شهادت رساندن وی اشتباه کرده‌اند، اما راه شهید سلیمانی ادامه داشته و هرگز متوقف نخواهد شد.

کد خبر 5267875

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه سیدالشهدا تهران کمک مومنانه ویروس کرونا عید غدیر خم واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان اردبیل ایلام واکسیناسیون شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها خشکسالی سپاه سیدالشهدا استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت

فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • برخی از سازمان‌های شهرداری اصفهان در حل مشکلات ناکارآمد هستند
  • بعضی سازمان‌های شهرداری در رفع مشکلات شهروندان ناکارآمد هستند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است