Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@17:36:00 GMT

وقوع آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست نشین اطراف غزه+ فیلم

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۴۹۰۵

وقوع آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست نشین اطراف غزه+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع محلی عبری زبان اعلام کردند آتش‌سوزی گسترده‌ای در شهرک صهیونیست نشین «سدیروت» واقع در اراضی اشغالی که مجاور نوار غزه نیز می‌باشد، به وقوع پیوسته است.

این منابع رسانه‌ای مدعی شدند: احتمالا آتش‌سوزی به دلیل بالن‌های آتش‌زایی است که از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی فرستاده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز یک‌شنبه نیز این خبرگزاری اعلام کرد: با وقوع ۳ مورد آتش سوزی جدید در منطقه اشکول که به نظر می‌سد بر اثر ارسال بالن‌های آتش زا از غزه رخ داده است، موارد آتش سوزی از صبح امروز به ۴ مورد رسیده است.

ارسال بالن‌های آتش‌زا به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه یکی از ابزار‌های ابتکاری مردم است که تحت محاصره شدید رژیم صهیونیستی از حداقل حقوق انسانی خود محروم هستند و نشان دهنده اعتراض شدید به ادامه محاصره نوار غزه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پیش از این گروه «نوادگان ناصر» ارسال بالن‌های آتش زا را تایید و اعلام کرد اهالی غزه، مردم قدس را تنها نمی‌گذارند. این گروه تاکید کرد تا وقتی اهالی قدس امنیت نداشته باشند، رژیم اشغالگر نیز امنیت نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات خاورمیانه تحولات فلسطین اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی بالن های آتش آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو

رسانه‌های اسرائیلی، صبح امروز (دوشنبه)، خبر دادند چند شهرک‌نشین در غرب قدس اشغالی با خودرو زیر گرفته شده‌اند. برخی منابع اسرائیلی می‌گویند هنوز انگیزه این اقدام معلوم نیست؛ با این حال، برخی منابع دیگر گزارش داده‌اند که در محل انجام این اقدام سلاح کشف شده است. به گفته پلیس اسرائیل پس از آنکه یک خودرو فردی را زیر گرفت اقدام به ادامه مسیر خود کرد که و در ادامه ۲ اسرائیلی دیگر را هم زیر گرفت. در ادامه دو فرد با یک اسلحه دست‌ساز از خودرو پیاده شده و تلاش کردند به سمت آنان تیراندازی کنند که اسلحه‌‌شان گیر کرد. به گفته مقامات اورژانس مجروحان جراحات سطحی برداشته‌اند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • تعرض ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در دومین روز عید پسح
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌ نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • فیلم/ آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی
  • فیلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • (ویدئو) لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند