Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر پرسپولیس قهرمان شود با 7 عنوان قهرمانی، 2 رتبه دومی و 2 رتبه سومی ناب ترین عناوین تاریخ لیگ برتر را دارد در حالی که استقلال با قطعیت یافتن رتبه سوم خود با 3 عنوان قهرمانی، 5 سکوی دومی و 7 عنوان سومی بیشتر از همه تیم ها روی سکوهای سه گانه موفقیت در لیگ برتر ایستاده است.

به گزارش طرفداری، تیم پرسپولیس شانس بالایی برای قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دارد اما اگر سپاهان قهرمان مسابقات شود از لحاظ تعداد عنوان قهرمانی با تیم پرسپولیس مساوی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم استقلال تا به حال 15 بار روی سکو رفته است و با 7 عنوان سومی در این عرصه رکورد دار است، استقلال 5 بار هم دوم شده است و سه بار عنوان قهرمانی رقابت ها را به دست آورده.

آمار پرافتخارترین تیم های لیگ

1- پرسپولیس با 6 یا 7 عنوان قهرمانی، 2 یا 3 نایب قهرمانی و 2 سومی

2- سپاهان با 5 یا 6 قهرمانی، 2 یا سه عنوان دومی و یک عنوان سومی

3- استقلال تهران با 3 قهرمانی، 5 دومی و 7 عنوان سومی

4- فولاد خوزستان با 2 قهرمانی و 3 عنوان سومی

5- پاس تهران با یک عنوان قهرمانی و یک عنوان دومی

6- سایپا با یک عنوان قهرمانی و یک عنوان سومی

7- استقلال خوزستان با یک عنوان قهرمانی

8- ذوب آهن با 4 عنوان دومی و یک عنوان سومی

9- تراکتور با 3 عنوان دومی و یک عنوان سومی

10- استقلال اهواز با یک عنوان دومی

11- نفت تهران با 2 عنوان سومی

12- صبا و مس کرمان با یک عنوان سومی

ردیف لیگ قهرمان نایب قهرمان تیم سوم اول پرسپولیس استقلال تهران فولاد دوم سپاهان پاس تهران پرسپولیس سوم پاس تهران استقلال تهران فولاد چهارم فولاد ذوب آهن استقلال تهران پنجم استقلال تهران پاس تهران سایپا ششم سایپا استقلال اهواز پرسپولیس هفتم پرسپولیس  سپاهان صباباتری هشتم استقلال ذوب آهن  مس کرمان نهم سپاهان  ذوب آهن استقلال تهران دهم سپاهان  استقلال تهران ذوب آهن یازدهم سپاهان  تراکتورسازی استقلال تهران دوازدهم استقلال تراکتورسازی سپاهان سیزدهم فولاد پرسپولیس نفت تهران چهاردهم سپاهان  تراکتورسازی نفت تهران پانزدهم استقلال خوزستان  پرسپولیس استقلال تهران شانزدهم پرسپولیس استقلال تهران تراکتورسازی هفدهم پرسپولیس ذوب آهن استقلال تهران هجدهم پرسپولیس  سپاهان  استقلال تهران نوزدهم پرسپولیس استقلال تهران  فولاد بیستم پرسپولیس یا سپاهان  پرسپولیس یا سپاهان  استقلال تهران

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با مهدی دادرس؛ با احترام به پورحیدری، باید به علی جباری بگویند پدر استقلال! محرومیت دا‌ور اوکراینی شمشیربازی ایران - ایتالیا سردار آزمون در آستانه انتقال به بایرلورکوزن / ادعای نیکولو اسکیرا تاتنهام خواهان پرداخت 55 میلیون یورو برای جذب کریستین رومرو نیست رافائل واران تنها در صورت انتقال به منچستریونایتد حاضر به جدایی از رئال مادرید بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال تهران یک عنوان سومی عنوان قهرمانی یک عنوان عنوان دومی پاس تهران ذوب آهن 7 عنوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

بیشتر بخوانید: توافق خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن!

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228206 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • ببینید | ابراز عشق سرمربی پرسپولیس به دو غذای ایران؛ اولی کشک بادمجان، دومی چیست؟
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • پاری‌سن ژرمن در یک‌قدمی قهرمانی لوشامپیونه