Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@00:26:11 GMT

نکونام و پورموسوی نباید اسیر حواشی شوند

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۴۹۵۲

نکونام و پورموسوی نباید اسیر حواشی شوند

ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال و از اساتید دانشگاهی با دعوت از نکونام و پورموسوی به آرامش پس از اتفاقات رخ داده در دربی خوزستان، گفت: این دو مربی سابقه درخشانی در فوتبال ایران دارند و هر دو باید از خود مراقبت کنند و اسیر حواشی نشوند تا در نهایت به هیچ کدام از تیم‌های فولاد و صنعت نفت آبادان آسیبی وارد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد سجادیان در گفت‌وگو با ایسنا با دعوت از جواد نکونام و سید سیروس پورموسوی پس از اتفاقات اخیر در دربی خوزستان به آرامش و حفظ شان فوتبال خوزستان، اظهارکرد: اولین نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که به نظر من باید کنار هر تیم یک روان‌شناس حضور داشته باشد تا در چنین شرایطی بتواند با ارائه راهکار منجر به این شود که سرمربیان بتوانند هنگام رخداد چنین شرایطی در حین مسابقات بر خود مسلط باشند. پس حضور افراد دانشگاهی یا کارشناس ورزشی در کنار تیم‌ها می‌تواند یک امر ضروری تلقی شود.

وی بیان کرد: هم آقای آذری مدیر توانمندی است و هم نکونام و پورموسوی مربیان بزرگی هستند. پورموسوی حتی در قهرمانی‌هایی که در رده‌های پایه و لیگ برتر کشور برای خوزستان به دست آمده، نقش پررنگی داشته است و توانسته بازیکنان بزرگی را تحویل جامعه فوتبال بدهد. پس همه این عزیزان افراد بزرگی هستند و باید در مواجهه با شرایط سخت نیز بزرگی کنند. به نظرم همان‌طور که آقای عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه نفت آبادان پس از اتفاقات رخ داده در دربی با یک بیانیه دو مربی را دعوت به آرامش کرد و حتی عنوان کرد که باید مشکلات بین خود دو باشگاه حل شود، آقای آذری نیز باید چنین کاری را انجام می‌داد و از بزرگی خود در مدیریت استفاده می‌کرد.

این کارشناس ورزشی خاطرنشان کرد: خیلی از آیتم‌های جنتلمن بودن را نکونام دارد اما باید بتواند مسائلی را که کنار زمین رخ می‌دهد، به گونه‌ای دیگر مدیریت کند تا جنتلمن بودن خود را حفظ کند و به عنوان یک فردی که می‌خواهد در فوتبال بزرگی کند، وظیفه‌اش است که این گونه رفتار کند. نکونام در بزرگ‌ترین باشگاهی که تاکنون مربیگری کرده، فولاد است و مطمئنا می‌داند در چه باشگاه بزرگی فولاد فعالیت می‌کند پس طبیعتا تعهداتی نسبت به این باشگاه دارد و اگر خود را متعلق به باشگاه می‌داند باید ویژگی‌های آن را نیز بپذیرد و بداند که در این مقطع باشگاه فولاد نیاز به آرامش دارد.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که من یک فرد دانشگاهی هستم و مطالعات رفتاری روی مربیان لیگ ‌برتری را انجام داده‌ام، باید بگویم در سال‌های قبل نیز مباحثی همچون جادوگری در فوتبال مطرح شده بود و فقط مخصوص دربی خوزستان نبود و خیلی از مربیان وارد چنین چالشی شده‌اند اما این‌قدر تبعات نداشت که در این چند روز ما در فوتبال خوزستان با آن مواجه بوده‌ایم که متاسفانه این‌ها برای فوتبال خوزستان خوشایند نیست. به نظر من آقای ابراهیمی مدیر شرکت فولاد خوزستان که فردی شایسته در این سمت است، می‌تواند با ورود خود به قضیه، تاثیرگذاری بسیاری داشته باشد و با تدبیر خود باعث فرونشاندن تبعات پیش آمده شود زیرا هر دو تیم نفت آبادان و فولاد خوزستان، صنعتی و از سرمایه‌های استان خوزستان هستند و نباید اجازه دهیم تیم‌های ما به حاشیه بروند.

سجادیان عنوان کرد: اگر همه ما با این دید به تیم‌های نفت آبادان و فولاد نگاه کنیم که باید سرمایه‌های‌مان حفظ شوند، پس هر فردی از جامعه فوتبال خوزستان به سهم خود می‌تواند باعث ایجاد آرامش بین این دو باشگاه و سرمربی شود. فولاد جام حذفی و آخرین هفته از لیگ برتر را در پیش دارد که در هر دو جبهه از شانس کسب سهمیه برخوردار است، پس نیاز است که آرامش به این تیم تزریق شود. ضمن این‌که نباید یادمان برود پورموسوی در دوران سختی که در صنعت نفت آبادان داشت، توانست با اردوی موفقی که در تهران برای تیمش در نظر گرفت، نفت را از بحران خارج کند. پس این مربی با تدبیر نیز اکنون برای حضور تیمش در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر نیاز به آرامش دارد.

وی بیان کرد: به هر حال من هم نکونام و هم پورموسوی را دعوت به آرامش می‌کنم زیرا هر دو مربی سابقه درخشانی در فوتبال ایران دارند و به نظرم هر دو مربی باید از خود مراقبت کنند و اسیر حواشی نشوند تا در نهایت به هیچ کدام از تیم‌های فولاد و صنعت نفت آبادان آسیبی وارد نشود، ضمن این‌که تاکید می‌کنم آقای ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد باید حضور پررنگی در این قضیه داشته باشد و نکونام هم باید بپذیرد که در باشگاه بزرگی پا گذاشته است و نباید با مطرح کردن برخی مسائل موجب کدورت شود و باید شان باشگاه حفظ شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان جواد نكونام سید اکبر پورموسوی فوتبال خوزستان نفت آبادان دو مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، باشکایت محمد نژاد مهدی از باشگاه فولاد خوزستان، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، این باشگاه را به پرداخت مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۷۹ میلیون و ۱۴۲ هزار و ۵۰۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۰۸ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۲۸۶ ریال بابت هزینه دادرسی درحق خواهان محکوم کرد.


باشگاه فولاد خوزستان در شکایت علیرضا کوشکی به پرداخت مبلغ ۱۱ میلیارد و ۱۸۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۲۶ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۵۰ ریال محکوم شد.


در پرونده شکایت احسان پهلوان از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۳ میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.


تیم فولادخوزستان هم اکنون در مکان سیزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • برای نکونام حاشیه می‌سازند؛ مدیریت نمی‌خواهد حواشی جمع شود!
  • ریش سفید فوتبال هستم و نکونام را نصیحت می‌کنم
  • محصول خارجی استقلال خوزستان برای گل سرنوشت ساز
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است