Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@10:19:57 GMT

اطفای حریق دو ساعته ارتفاعات رکن آباد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۵۰۲۵

اطفای حریق دو ساعته ارتفاعات رکن آباد

آتش سوزی گسترده در ارتفاعات رکن آباد 20 هکتار از مراتع طبیعی را طعمه حریق کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، در ساعت 20:06 دقیقه شب گذشته گزارش آتش سوزی در ارتفاعات رکن آباد  از طریق تماس شهروندان به سامانه 125 اعلام شد و سریعا تیم اطفایی از ایستگاه 15 خود را به محل حادثه رساندند. در مساحت زیادی از مراتع را در بر می گرفت  به دلیل شعله ی باز در مجاورت خار و خاشاک و درختان خشکیده حریق ایجاد شده و با توجه به استعداد محیطی محل حادثه ، شعله های آتش به سرعت گسترش و تمامی محیط را در بر گرفته بود و به سرعت در حال گسترش و سرایت به اطراف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پس از رسیدن به محل ، بدلیل  شرایط ، ارتفاع کوه و عدم دسترسی به شعله ها از طریق خودروهای عملیاتی، تیم اطفا حریق با تجهیزات مخصوص به صورت پیاده خود را به محل آتش سوزی رساندند. وزش باد و استعداد محیطی محل مزید بر علت شده و هر لحظه شعله های حریق را گسترده تر و اطفای آن را برای تیم عملیاتی دشوار تر می کرد. سرانجام آتش نشانان با تلاش مستمر، بعد از 2 ساعت تلاش بی وقفه، شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند و سرانجام بعد از لکه گیری و ایمن سازی کامل محل حادثه به عملیات خود پایان دادند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حادثه حریق انبار گوگرد در ساعت ۱:۰۸ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه از طریق مرکز فرماندهی اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: حدود ۴۰ آتش نشان ایستگاه‌های ۴۱،۴۲،۵۲،۶، ۴۹،۱۸، ۹ و ۳۸ همراه با ۱۲ خودروی اطفا حریق و توربوفن بلافاصله در محل حادثه واقع جاده میامی حاضر شدند.

وی گفت: طی اعلام افسر نگهبان حاضر در محل، سوله حاوی گوگرد به متراژ حدوداً ۵۰۰ متر مسقف طعمه حریق شده بود که با تلاش همکاران از سرایت به سوله‌های اصلی جلوگیری به عمل آمد.

باخدا از اطفای حریق و پایان عملیات آتش نشانان در ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد خبر داد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6086040

دیگر خبرها

  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان