Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@23:45:40 GMT

با ایرانی ها در توکیو؛ روز ششم، روی دور باخت!

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۵۰۵۱

با ایرانی ها در توکیو؛ روز ششم، روی دور باخت!

ششمین روز از المپیک 2020 برای کاروان ایران تقریبا بدون هیچ موفقیتی به پایان رسید و نمایندگان ایران یکی پس از دیگری برابر رقبا شکست خوردند.

به گزارش "ورزش سه"، نمایندگان ایران امروز در ششمین روز از بازی‌های المپیک توکیو کار خود را با شکست برابر کانادا در رشته آغاز کردند. شاگردان آلکنو در دیداری ضعیف و پرانتقاد برابر کانادایی که در دو بازی ابتدایی خود نتیجه را واگذار کرده بود، با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این روند شکست ها ادامه دار بود و ثریا آقایی در بدمینتون با واگذاری نتیجه به حریف چینی از دور مسابقات کنار رفت.


همچنین شمشیربازان ایرانی در یک بازی میلیمتری نتیجه را به ایتالیا واگذار کردند و از کسب مدال بازماندند؛ البته که حرف و حدیث های زیادی درباره داوری این مسابقه مطرح شد.  
اما این پایان کار نبود و تیم ملی بسکتبال ایران هم شکست سنگینی را با 54 اختلاف امتیاز برابر آمریکا متحمل شد.


و البته نمایندگان تیراندازی با کمان، بوکس و دوچرخه سواری ایران نیز در روز ششم المپیک بدون کسب موفقیتی به کار خود پایان دادند.
بدین ترتیب ایران روز تلخی را در توکیو سپری کرد که تقریبا هیچ موفقیتی را در دل خود جای نداده بود.


در ادامه نتایج لحظه به لحظه نمایندگان ایران در رشته های مختلف آمده است:

 

 

12:43: سعید صفرزاده ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران در ماده تایم انفرادای مسابقات المپیک توکیو عنوان سی و پنجم را در میان 39 رکابزن بدست آورد. در این ماده دوچرخه‌سوار اسلوونی اول شد و دوچرخه‌سوارانی از کشورهای هلند و استرالیا نقره و برنز گرفتند و دوچرخه‌سواری از اسپانیا هم به خط پایان نرسید.

 

 

11:52: میلاد وزیری، ملی پوش تیراندازی با کمان ایران مقابل قهرمان جهان از آمریکا در نبرد رودررو شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

 

 

 

10:49: تیم ملی بسکتبال ایران در یک بازی تقریبا یک طرفه مقابل آمریکا شکست سنگین ١٢٠ بر ۶۶ را پذیرفت تا با دو شکست به استقبال بازی با فرانسه برود.

 

 

10:40: تیم ملی شمشیربازی ایران در مسابقه تیمی مقابل مصر خوب کار نکرد و با اختلاف فاحش 45-24 به مصر باخت و با عنوان ششم به کار خود خاتمه داد.

 

 

 

10:12: مسئولان ایرانی ادعا کردند رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی اعلام کرده دیگر اجازه قضاوت به داور اوکراینی دیدار ایران و ایتالیا را نخواهد داد!

 

 

10:00: نیمه نخست بازی تیم ملی بسکتبال ایران با آمریکا با نتیجه 60-30 به سود آمریکایی ها به پایان رسید.

 

 

9:32: طبق ادعای سایت وزارت ورزش، در پایان دیدار دو تیم شمشیربازی ایران و ایتالیا، رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی با اعضای تیم ملی ایران صحبت کرد و با اعلام اینکه پیروزی برای ایران بوده است بابت این اتفاق عذرخواهی کرد. کمیته ملی المپیک ایران هم اعلام کرد نسبت به عملکرد داور در رقابت دو تیم ایران و ایتالیا به کمیته بین المللی المپیک اعتراض خواهد کرد.

 

 

9:20: تیم ملی بسکتبال ایران در یکی از حساس ترین بازی های تاریخ خود به مصاف آمریکا، پرافتخارترین تیم تاریخ المپیک رفته است.

 

 

 

9:15: دومین و آخرین رقابت بخش جاده مردان در المپیک توکیو صبح امروز در ماده تایم تریل انفرادی برگزار می شود. در رقابت امروز 39 ورزشکار از 31 کشور دنیا حضور دارند. سعید صفرزاده نماینده کشورمان در تایم تریل انفرادی با شماره 38 شرکت خواهد کرد و به عنوان دومین ورزشکار در گروه اول راس ساعت 14:01:30 به وقت توکیو(ساعت 9:31:30 به وقت تهران) استارت می‌زند. مسابقه تایم تریل آقایان المپیک در مسیر ۴۴ کیلومتر برگزار می شود. مجید ناصری داور بین‌المللی کشورمان نیز به عنوان داور دوم این مسابقه حضور دارد.

 

 

 

9:00: تیم ملی شمشیربازی ایران توانست 45 بر 36 از سد آمریکا عبور کند تا برای کسب مقام پنجمی به مصاف تیم مصر برود.

 

 

٨:٢١: حریف بعدی شمشیربازان ایرانی در دور بعدی و برای کسب مقام پنجمی آمریکا خواهد بود.

 

 

08:04- در آخرین نبرد دو تیم، علی پاکدامن برابر لوکا کوراتولی در نبردی حساس و هیجان انگیز 11-5 به پیروزی رسید ولی در نهایت ایتالیا با نتیجه 45-44 و فقط یک امتیاز اختلاف بازی را برنده شد و تیم ملی از صعود به نیمه نهایی بازماند.

 

 

 

07:50- محمد رهبری در آخرین بازی خود با نتیجه 5-3 برابر انریکو بره شکست خورد تا نتیجه کلی 40-33 به سود ایتالیا شود.

 

 

07:45- مجتبی عابدینی برابر لوییجی ساملی به تساوی 5-5 رسید تا نتیجه بازی 30-35 به سود ایتالیا شود.

 

 

07:41- علی پاکدامن برابر انریکو بره خوب ظاهر نشد و 5-1 شکست خورد تا نتیجه کار 30-25 به سود ایتالیا دنبال شود.

 

 

07:39- مجتبی عابدینی در بازی دوم خود و دیدار پنجم دو تیم برابر لوکا کوراتولی به تساوی 5-5 رسید تا بازی به شکل حساسی 25-24 به سود ایتالیا دنبال شود.

 

 

07:33- محمد رهبری که در بازی اول خود ضعیف ظاهر شد، در بازی دوم برابر لوییجی ساملی خوب ظاهر شد و 7-5 برنده شد اما از آنجایی که سقف هر مبارزه تا عددی از مضرب 5 است، ایتالیا در مجموع 20-19 پیش افتاده است.

 

 

07:27- مجتبی عابدینی در بازی سوم دو تیم، با نتیجه 6-2 به انریکو بره باخت تا بازی در مجموع 15-12 به سود ایتالیا شود.

 

 

07:20- علی پاکدامن در یک رالی فوق العاده و استثنایی ۱۰ امتیاز از لوییجی ساملی کسب کرد و ۴ امتیاز به او واگذار کرد تا تیم ملی ایران در مجموع ۱۰ بر ۹ از ایتالیا پیش بیفتد‌.

 

 

07:10- رقابت تیمی شمشیربازی در اسلحه سابر آغاز شد و در نبرد نخست، محمد رهبری در مصاف با لوکا کوراتولی 5-0 بازنده شد

 

 

07:09- ثریا آقایی که در گیم اول عملکرد خوبی را از خود نشان داده بود، در گیم دوم نتوانست بهتر ظاهر شود و با نتیجه 21 بر 3 تن به شکست داد و این بازی را به حریف چینی واگذار کرد.

 

 

 

06:55- ثریا آقایی که در نخستین بازی خود از سد حریف مالدیوی گذشته بود، در بازی دوم به مصاف هی بینگ گیائو با رنک نهم جهان رفته است که گیم اول با برتری 21 بر 11 بازیکن چینی به پایان رسید. آقایی در امتیازهای ابتدایی بازی، فاصله بسیار کمی با حریف چینی داشت ولی رفته رفته این فاصله بیشتر شد.

 

 

 

06:25- تا دقایقی دیگر تیم ملی 4 نفره شمشیربازی مردان در اسلحه سابر به مصاف رقیبان می رود.

 

 

 

06:10- تا 20 دقیقه دیگر مسابقه بدمینتون ثریا آقایی با حریف چینی خود آغاز می شود.

 

 


05:10- مردان شمشیربازی ایران برای برگزاری مسابقات سابر تیمی از ساعت ۶:۵۵ به وقت ایران راهی سالن مسابقه می‌شوند.

 

 

 

06:01- تیم ملی والیبال پس از دو پیروزی متوالی، در دیدار سوم خود به مصاف کانادا رفت. در حالیکه با توجه به 2 شکست قبلی کانادا انتظار می رفت شاگردان آلکنو با برتری در این بازی صعود خود به دور بعد را قطعی کنند، با نتیجه دور از انتظار 3 بر صفر تن به شکست دادند تا کار برای راهیابی به دور بعد سخت شود.

 

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو تیم ملی بسکتبال ایران شمشیربازی ایران سود ایتالیا ثریا آقایی حریف چینی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند

 تیم ملی فوتسال افغانستان در آخرین دیدارش در مرحله گروهی رقابت‌های بین‌المللی چهارجانبه (NSDF) در برابر تیم ملی تایلند با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

دیدار دو تیم روز چهارشنبه، ۸ حمل به میزبانی تایلند برگزار شد.

در نیمه نخست این دیدار، تایلند با دو گل از افغانستان پیشی گرفت، اما در آخرین دقایق این نیمه ملی‌پوشان کشور افغانستان یک گل خورده را جبران کردند و نتیجه دو بر یک به نفع میزبان شد.

در نیمه دوم بازی، ملی‌پوشان تایلند به دلیل شش خطای که بازیکنان افغانستان انجام دادند، صاحب پنالتی شدند و نتیجه بازی سه بر یک شد.

در آخرین دقایق بازی، افغانستان صاحب موقعیت شد و ملی‌پوشان کشور افغانستان موفق شدند برای دومین بار دروازه تایلند را باز کنند و این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع میزبان پایان یافت.

با این نتیجه تایلند حریف استرالیا در دیدار نهایی شد و ملی‌پوشان افغانستان از این رقابت‌ها خداحافظی کردند.

ملی‌پوشان افغانستان در دو دیدار گذشته‌شان یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • یک سال از آخرین باخت رودری گذشت؛ اگه می‌تونی شکستش بده!
  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • بلینگام: اگر انگلیس دوباره می‌باخت، مردم کلی به ما بد و بیراه می‌گفتند
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟