Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@16:24:09 GMT

تمجید خاص ناصر محمدخانی از تیم یحیی گل محمدی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۵۱۲۷

تمجید خاص ناصر محمدخانی از تیم یحیی گل محمدی

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، ناصر محمدخانی با اشاره به برتری ۳ بر یک سرخپوشان ایران مقابل تراکتور در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر، گفت:

بازی بسیار خوب، جاندار و جذابی را از هر دو تیم دیدیم. یک رقابت سالم و پر از هیجان که اتفاقات زیادی در دل خود داشت و در نهایت با برد تیم محبوبم به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر محمدخانی افزود:

همه ما باید پرسپولیس را تحسین کنیم. من از انضباط و قدرت تیم لذت می‌برم. پرسپولیس در این فصل، کم‌ نوسان‌ترین باشگاه ایرانی بود که حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در سوپرجام را تجربه کرد. دربی برگشت را برد و سه مرتبه موفق شد مقابل تیم قدرتمندی مثل تراکتور به برتری برسد. این مسائل نشان می‌دهد پرسپولیس در طول فصل، همواره در بهترین شرایط خود بود. البته فراموش نکنیم در کنار دانش و شخصیتی که گل‌محمدی و همکارانش نشان دادند، تلاش بازیکنان و حمایت خوب از جانب مدیریت هم دیده شد. هواداران پرسپولیس هم گل کاشتند.

ناصر محمدخانی مهاجم سرشناس دهه ۶۰ و ۷۰ پرسپولیس در ادامه، گفت:

دوست دارم این تیم را با تیم خودمان در دهه ۶۰ مقایسه کنم. آن زمان هم ما می‌توانستیم دو، سه سال پشت سر هم قهرمان شویم اما کسب پنج قهرمانی واقعا جذاب و شیرین است. امیدوارم روز جمعه، پرسپولیس بتواند از سد پیکان عبور کند و یک قهرمانی دیگر به تاریخ باشگاه اضافه شود. بازیکنان باید بدانند در یک مقطع تاریخی حساس قرار گرفته‌اند و نیاز است که بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارند و در گام آخر هم اقتدار تیم را نشان دهند.

محمدخانی سپس به تحسین گل‌محمدی پرداخت و اضافه کرد:

آن زمان که به عنوان مربی در پرسپولیس فعالیت می‌کردم، یحیی بازیکن من بود و از او شناخت خوبی دارم. یحیی فردی منطقی، کم حاشیه و باهوش است که تیمی شبیه به شخصیت خودش را ساخت. او دقیقا می‌داند که از مربی‌گری چه می‌خواهد و به همین علت موفق است. می‌بینید که با یک تعویض، روند بازی را تغییر می‌دهد و در هر شرایطی، تیمش با انگیزه و فنی بازی می‌کند. با حضور او و بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، احمد نوراللهی و… تیم ما همیشه در صدرجدول است.

ناصر محمدخانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در خصوص شرایط مهدی عبدی تصریح کرد:

به عقیده من عبدی در حال تبدیل شدن به یک مهاجم کامل است. او را یک استعداد واقعی می‌دانم و معتقدم جای پیشرفت زیادی دارد. عبدی از قدرت جوانی خود به خوبی استفاده می‌کند و در لحظات حساس، تصمیمات مفیدی می‌گیرد. عبدی مهاجمی چارچوب‌شناس و در خدمت تیم است اما باید از حواشی دور بماند. او در کنار باقی بازیکنان خط حمله مثل شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر، مهدی ترابی و سایر بچه‌ها، یک تیم بسیار قدرتمند را تشکیل داده‌اند که هواداران از دیدن بازی‌های این تیم لذت می‌برند.

محمدخانی در نهایت گفت:

این پرسپولیس را در حد قهرمانی آسیا می‌دانم. تیم ما آن قدر قوی است که می‌توانیم با خیال راحت بازی‌هایش را نگاه کنیم. این تیم ایده‌های خوب و مفیدی دارد و باید بیش از اینها حمایت شود تا به امید خدا، بتواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا بازگردد و این بار کار را تمام کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ناصر محمد خانی ناصر محمدخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز

یحیی گل محمدی - حمید مطهری این بار قرار است در تراکتور شکل بگیرد.

طرفداری | حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت در تراکتور فعالیت خود را شروع کرد.

باشگاه تراکتور درنظر دارد هرچه سریعتر مجوز یحیی گل محمدی برای فعالیت فوتبالی را بگیرد چرا که سرمربی سابق پرسپولیس، گزینه اصلی هدایت تیم تراکتور محسوب می شود.

با این حال تا برطرف شدن موانع، باشگاه تراکتور «حمید مطهری» را به عنوان سرمربی موقت خود انتخاب کرده چرا که حمید مطهری یکی از دستیاران قطعی یحیی گل محمدی در تیم تراکتور خواهد بود.

بنابراین تا زمانی که مشکل یحیی گل محمدی رفع شود، حمید مطهری سرمربی سرخ پوشان تبریزی است تا این تیم بدون سرمربی نماند. گفته می شود یحیی گل محمدی به زودی راهی تبریز می شود تا به محض حل شدن مشکلش، تمرینات تراکتور را خودش زیر نظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟