Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده بوکس ایران در رقابت‌های المپیک بیان کرد می‌خواستم برخی طلسم‌ها را در بوکس بشکنم، اما موفق نشدم و فقط می‌توانم بگویم که شرمنده مردم ایران هستیم

به گزارش طرفداری، دانیال شه‌بخش بعد از شکست مقابل حریف کوبایی گفت:

حریفم دست و پا بسته نبود؛ من با کسی رقابت کردم که 8 سال پیش که من اصلاً بوکس کار نمی‌کردم، او در المپیک مدال به دست آورده بود، اما نمی‌گویم توان مقابله با او را نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمده بودم که مبارزه خوبی را انجام دهم، اما مصدومیتی که در مسابقه اول برای من اتفاق افتاد، اینجا کار دستم داد.

او ادامه داد:

نمی‌خواهم بهانه بیاورم. متوجه تفاوت‌ها هستم، اما اگر ابرو و پیشانی‌ام نشکافته بود، حتماً عملکرد بهتری ثبت می‌کردم.

بوکسور سبک وزن ایران در حالی که بغض داشت، خاطرنشان کرد:

می‌خواستم برخی طلسم‌ها را در بوکس بشکنم، اما موفق نشدم و فقط می‌توانم بگویم که شرمنده مردم ایران شدم. آمده بودم که نتیجه بگیرم، اما نشد.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با مهدی دادرس؛ با احترام به پورحیدری، باید به علی جباری بگویند پدر استقلال! محرومیت دا‌ور اوکراینی شمشیربازی ایران - ایتالیا سردار آزمون در آستانه انتقال به بایرلورکوزن / ادعای نیکولو اسکیرا تاتنهام خواهان پرداخت 55 میلیون یورو برای جذب کریستین رومرو نیست رافائل واران تنها در صورت انتقال به منچستریونایتد حاضر به جدایی از رئال مادرید بود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش تعاونی‌ها در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم

مرتضی عزتی، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره نقش تعاونی‌ها در تحقق شعار سال اظهار کرد: در اکثر کشور‌های دنیا، تعاونی‌ها فقط در بخش‌های خاصی می‌توانند موفق باشند و اگر خارج از آن بخش‌هایی که اقتصاد توصیه کرده توسعه یابند و در این بخش سرمایه‌گذاری شود و امکانات کشور را صرف آن کنیم موجب ناکارآیی‌های اقتصادی خواهد شد و رشد اقتصادی را نه‌تن‌ها افزایش نمی‌دهد بلکه عکس آن اتفاق می‌افتد.

وی افزود: یک بخش‌هایی در همه جای دنیا وجود دارد که در آن تولیدکنندگان کوچک، کالا‌های همگن تولید می‌کنند مانند بخش کشاورزی که همه گندم تولید می‌کنند و اگر اینها بتوانند تعاونی‌هایی را راه اندازند که مواد اولیه مورد نیازشان را از این طریق تأمین کنند و بتوانند در بستر آن کالا‌های تولیدشده را به فروش برسانند یا بنگاه‌های حاشیه‌ای را در تعاونی‌ای که تشکیل داده‌اند ایجاد کنند، می‌توان گفت تشکیل تعاونی در رشد این واحد‌ها مؤثر است.

فعالیت‌های تولیدی بزرگ در قالب تعاونی موفق می شوند

این کارشناس اقتصادی بیان کرد:، اما در بخش‌های دیگر مانند بخش صنعت، تعاونی نمی‌تواند موفق شود. اصلاً امکان ندارد بخش قابل توجهی از فعالیت‌های تولیدی بزرگ در قالب تعاونی موفق شوند حتی ممکن است ناکارآیی را در این بخش‌ها افزایش دهد.

عزتی ادامه داد: اگر می‌خواهیم تعاونی‌ها را توسعه دهیم و رشد اقتصادی را هدف قرار دهیم فقط باید در بخش‌هایی مانند کشاورزی، شیلات، دامپروری، دامداری و مشابه این‌ها سرمایه‌گذاری و ورود پیدا کرد و خارج از این‌ها به ندرت پیش می‌آید که تعاونی‌ها موفق باشند و بتوانند به رشد اقتصادی کمک کنند.

وی با بیان مثالی تأکید کرد: به عنوان مثال در کشور ما تعاونی‌های تأمین نهاده‌های تولیدات کشاورزی توانسته‌اند اثرگذار باشند و وضعیت هزینه‌ای کشاورزان را بهینه کرده‌اند ولی در مقابل اکثر تعاونی‌هایی که در بخش صنعت فعالیت داشته‌اند تعطیل شده‌اند. پس تعاونی در بخش صنعت نمی‌تواند موفق ظاهر شود.

از مالکیت بخش دولتی بکاهیم

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: تعاونی‌ها ابزار مناسبی در تولید هستند ولی نه در همه بخش‌های تولیدی و اگر بیش از پیش در همه بخش‌ها مورد استفاده قرار گیرند امکان دارد بازدهی اقتصادی را کاهش دهند. پس باید به این موضوع مهم توجه شود تا در راستای تحقق شعار سال خیلی همه چیز را به تعاونی‌ها نسپاریم و بیشتر تلاش‌ها بر تقویت بخش خصوصی متمرکز شود و از مالکیت بخش دولتی بکاهیم. به طور کلی تعاونی‌ها در کنار بخش خصوصی در تحقق شعار سال مثمر ثمر خواهند بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • رقابت‌های بوکس بزرگداشت نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • ۱۰۰ روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید
  • یکصد روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید
  • چهارشنبه بعد؛ روز تاریخی برای فوتبال ایران | طلسم بزرگ شکسته می شود
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • ایران طلسم شکست‌ناپذیری استراتژیک اسرائیل را شکست
  • نقش تعاونی‌ها در تحقق جهش تولید با مشارکت مردم