Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به افزایش بسیار زیاد تعداد فوتی‌ها و بستری‌های کرونا در مشهد، گفت: اگر شیوع کرونا با این سرعت و وضع موجود پیش رود و بستری‌های مشهد روز به روز افزایش یابد از هفته آینده پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها سخت خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی قلیان با بیان آخرین وضعیت کرونا در خراسان رضوی و مشهد، اظهار کرد: تعداد بستری و فوتی‌های در مشهد فوران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز گذشته ۴۷۰ نفر در بیمارستان بستری شدند. بر این‌اساس مجموع بستری‌های کرونا در استان به ۱۶۷۲ نفر رسید که از این تعداد ۳۴۷ نفر در بخش مراقب‌های ویژه بستری هستند.

وی تاکید کرد: براساس آخرین آمارهای دریافتی در روز گذشته ۳۰  بیمار کرونایی در خراسان رضوی فوت شدند.

قلیان در خصوص ظرفیت بیمارستان‌های مشهد برای پاسخگویی به بیماران کرونایی، تصریح کرد: در حال حاضر بیمارستان‌ها ظرفیت پاسخگویی دارند، اما اگر شیوع کرونا با این سرعت و وضع موجود پیش رود و بستری‌های مشهد روز به روز افزایش یابد، قطعا از هفته آینده، پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها سخت خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین در مورد واکسیناسیون گروه‌های جدید در سطح استان، عنوان کرد: از امروز واکسیناسیون فرهنگیان به طور رسمی آغاز شده و این روند ادامه خواهد داشت. با آمادگی کلینیک‌ صداوسیما، فردا مرکز واکسیناسیون خبرنگاران خراسان رضوی را نیز افتتاح خواهیم کرد. واکسیناسیون افراد دیابتی نیز از هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: به طور میانگین در هر فاز ۶۰ هزار دوز به دانشگاه علوم پزشکی تحویل می‌دهند. امروز ۶۰ هزار دوز تحویل داده شده که فردا وارد مشهد خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ویروس کرونا بیمارستان ها خواهد شد بستری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ابراهیمی ظهر چهارشنبه در نشستی با اعضای کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان با اشاره به اهمیت صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان حامی و پشتیبان معیشت فرهنگیان، اظهار داشت: این صندوق با ارائه خدمات متنوع و مطمئن، بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش دارایی‌های فرهنگیان عزیز فراهم کرده است.

وی پس از ارائه گزارشی از آمار اعضای صندوق و میزان واریزی‌ها، افزود: خوشبختانه شاهد استقبال روزافزون فرهنگیان از این صندوق هستیم و تعداد اعضای آن در حال افزایش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر ضرورت آگاهی‌رسانی به فرهنگیان در خصوص مزایا و خدمات صندوق ذخیره فرهنگیان، تصریح کرد: ما موظفیم با تبیین و روشنگری مستمر، فرهنگیان را از این فرصت ارزشمند مطلع سازیم تا آنان با اطمینان خاطر نسبت به سرمایه‌گذاری در این صندوق اقدام کنند.

ابراهیمی در ادامه به ارتقای شیوه و سرعت پاسخگویی به مراجعین و تماس‌گیرندگان صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد و گفت: باید تلاش کرد تا با ارائه خدمات باکیفیت و پاسخگویی سریع، رضایت‌مندی فرهنگیان را جلب شود.

کد خبر 6081059

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله