Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@09:05:22 GMT

همراه اول حامی ۲۰۰۰ کودک طرح محسنین

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۵۱۸۵

همراه اول حامی ۲۰۰۰ کودک طرح محسنین

تفاهم‌نامه همکاری بین همراه اول و کمیته امداد امام خمینی(ره) در ایام دهه امامت و ولایت امضاء و اپراتور اول تلفن همراه حمایت از ۲۰۰۰ کودک طرح محسنین را متقبل شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم امضای تفاهم نامه شرکت ارتباطات سیار ایران و کمیته امداد امام خمینی(ره) صبح امروز با حضور مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول و مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در ساختمان ستاره ونک اپراتور اول تلفن همراه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم نامه به منظور گسترش و تعمیق فرهنگ احسان، نیکوکاری و تقویت مسئولیت اجتماعی ایرانیان در رسیدگی به امور نیازمندان و کاهش آلام محرومان با استفاده از ظرفیت های مشترک فی ما بین این دو مجموعه منعقد شد.

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و با در اختیار داشتن وسیع ترین شبکه ارتباطات سیار، خود را متعهد به تبلیغ و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و گسترش و ترویج مسئولیت های اجتماعی ایرانیان براساس رسالتی که بر دوش دارد، می داند. بر همین اساس همچون گذشته، اجرای طرح ها و کمپین هایی به منظور جذب مشارکت های مردمی در امور خیریه و توسعه فرهنگ استفاده از روش های نوین پرداخت در این حوزه را در دستور کار خود خواهد داشت.

اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در این جلسه با تأکید بر اینکه همکاری با کمیته امداد باعث افتخار ماست، اظهار کرد: همواره سعی کرده ایم سوای از کمک های مستقیم و کمپین های داوطلبانه ای که اجرا می کنیم، به نقش دیگر خود که به بسیج کردن آحاد جامعه با استفاده از بسترهای ارتباطی در اختیارمان مربوط می شود نیز بپردازیم.

وی افزود: با توجه به اینکه اگر درخواستی در زمان و محل مناسب برای کاربران فضای مجازی مطرح شود، استقبال خواهند کرد و به آن لبیک می گویند، لذا باید از بحث فضای مجازی استفاده بیشتری در راستای امور خیر داشت.

بختیاری، رئیس کمیته امداد هم با با بیان اینکه فرهنگ خیر، احسان و انفاق اثرات خوبی در جامعه دارد، اظهار کرد: همراه اول در کنار سایر دستگاه ها و نهادها در زمان صدور فرمان رزمایش مواسات و همدلی توسط رهبری خوب عمل کرد و درخشید.

وی با بیان اینکه سپاسگزار همراه اول هستیم که همواره مسئولیت های اجتماعی خود را به نحو احسن انجام داده است، گفت: تقبل حمایت از 2000 کودک طرح محسنین توسط همراه اول نیز که مربوط به حمایت مالی از کودکان با سرپرست ناتوان می شود، تشکر ویژه می طلبد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزون به پنج هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه پنج هزار و ۳۰۳ خیر در سال گذشته به جمع حامیان ایتام و محسنین پیوستند اظهار کرد: تعداد حامیان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ماقبل آن ۱۳ درصد رشد داشته است.

در خراسان شمالی ۸ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند که بیش از ۲۷ هزار حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

حامیان، مردم مومن و خیر این استان پارسال ۹۶۰ میلیارد ریال به فرزندان ایتام و محسنین کمک کردند.

خبرنگار: فواد چاهی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225410 برچسب‌ها خیرین ایتام

دیگر خبرها

  • ۵۵۱ حامی ایتام در استان زنجان جذب شدند
  • جذب ۵۵۱ حامی ایتام در استان زنجان
  • جذب ۵۵۱ حامی طی ماه رمضان در زنجان
  • حمایت کمیته امدادآذربایجان غربی از بیش از ۱۸ هزار کودک نیازمند
  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • 17 هزار فرزند یتیم و محسنین درآذربایجان غربی زیر پوشش کمیته امداد
  • کمک‌ ۹۶۰ میلیاردی خیران به ایتام خراسان شمالی
  • ۲۷ هزار حامی سرپرستی ایتام خراسان شمالی را برعهده دارند
  • بیش از ۵ هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند
  • افزون به پنج هزار خیر جدید به حامیان ایتام در خراسان شمالی افزوده شدند