Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@21:43:12 GMT

شرمندگی شه بخش بعد از شکست مقابل نماینده کوبا

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۵۲۰۵

شرمندگی شه بخش بعد از شکست مقابل نماینده کوبا

نماینده بوکس ایران در رقابت‌های المپیک گفت: می‌خواستم برخی طلسم‌ها را در بوکس بشکنم، اما موفق نشدم و فقط می‌توانم بگویم که شرمنده مردم ایران هستیم.

به گزارش ایمنا، دانیال شه‌بخش بعد از شکست مقابل حریف کوبایی اظهار کرد: حریفم دست و پا بسته نبود؛ من با کسی رقابت کردم که ۸ سال پیش که من اصلاً بوکس کار نمی‌کردم، او در المپیک مدال به دست آورده بود، اما نمی‌گویم توان مقابله با او را نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمده بودم که مبارزه خوبی را انجام دهم، اما مصدومیتی که در مسابقه اول برای من اتفاق افتاد، اینجا کار دستم داد.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم بهانه بیاورم. متوجه تفاوت‌ها هستم، اما اگر ابرو و پیشانی‌ام نشکافته بود، حتماً عملکرد بهتری ثبت می‌کردم.

بوکسور سبک وزن ایران در حالی که بغض داشت، خاطرنشان کرد: می‌خواستم برخی طلسم‌ها را در بوکس بشکنم، اما موفق نشدم و فقط می‌توانم بگویم که شرمنده مردم ایران شدم. آمده بودم که نتیجه بگیرم، اما نشد.

منبع: فارس

کد خبر 510477

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بوکس تیم ملی بوکس بوکسور المپیک المپیک توکیو المپیک 2020 بوکس المپیک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشورمان ۵ تا ۱۰ اردیبهشت در استان همدان و سالن ۳ هزار نفری الغدیر شهرستان ملایر برگزار می شود.   این پیکار‌ها که حکم انتخابی تیم نوجوانان را دارد با حضور بوکسور‌های همه استان‌ها برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • چرا آمریکایی‌ها در طبس زمین‌گیر شدند؟/ آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس
  • «روس‌ها آمدند و ما رفتیم»؛ گزارش پالتیکو از شکست آمریکا در آفریقا
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم/ می‌جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • شمسایی:به شکلی می جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم