Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به اینکه مصرف برق در استان به یک‌هزار ۷۹۱ مگاوات رسید، گفت: ایامی که ادارات تعطیل می‌شود ۴۰ مگاوات مصرف برق کاهش می‌یابد که نقش مهمی در جلوگیری از خاموشی‌های برق دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، افزایش دما هوا و شرجی در استان بوشهر این‌ روزها رشد قابل توجهی در مصرف آب و برق رقم زده که بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی امروز دمای هوا در شهرستان‌های مختلف استان تا 50 درجه سانتیگراد ثبت شده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به وضعیت دمای هوا در شهرستان‌های استان اظهار داشت: امروز دمای هوای برازجان، گناوه، دیلم و جم در آستانه 50 درجه رسید و این درحالی است که دمای دیگر شهرهای استان بوشهر بین 43 تا 48 درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.

فرج‌الله شکوهی‌پور افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشانگر این است که دما هوا روند صعودی دارد به‌گونه‌ای که در برخی نقاط دما از 50 درجه بالاتر می‌رود.

وی افزایشی‌شدن مصرف برق و آب از آثار روند صعودی شدت گرما دانست و بیان کرد: به سبب افزایش شدت گرما باید تمهیدات لازم برای مصرف بهینه آب و برق اندیشیده شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با تأکید بر جلوگیری از گرمازدگی مردم خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از گرمازدگی مردم باید از تردد در ساعات گرم روز خودداری کنند.

کاهش ساعت کار در ادارات استان بوشهر

به سبب افزایش دمای هوا تا 50 درجه، امروز ساعت کار در ادارات استان بوشهر برای مدیریت مصرف برق و جلوگیری از خاموشی‌های برق کاهش بافت و از ساعت 6:30 دقیقه تا 11 تعیین شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از افزایش مصرف برق در استان خبر داد و اظهار داشت: با افزایش دما هوا مصرف برق در استان بوشهر 35 مگاوات افزایش یافت به یک‌هزار 791 مگاوات رسید.

عبدالرضا حشمتی با بیان اینکه برای کاهش و مدیریت مصرف برق ساعت کار ادارات در هفته جاری تغییر کرد افزود: با هماهنگی ایجاد شده دیروز و امروز ساعت فعالیت ادارات تا 11 تعیین شد که این مهم نقش مهم و قابل توجهی در مدیریت مصرف برق داشت.

وی از کاهش 40 مگاواتی مصرف برق با تعطیلی ادارات خبر داد و بیان کرد: ایامی که ادارات تعطیل می‌شود 40 مگاوات مصرف برق کاهش می‌یابد که نقش مهمی در جلوگیری از خاموشی‌های برق دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر مدیریت مصرف برق از سوی مشترکان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با مدیریت مصرف مشترکان خانگی 80 مگاوات در مصرف برق صرفه‌جویی می‌شود که با مدیریت مصرف در ادارات در مجموع روزانه 120 مگاوات در مصرف برق صرفه‌جویی می‌شود.

ساعت فعالیت ادارات بوشهر کاهش یافتمصرف برق در استان بوشهر هفته آینده تا 2100 مگاوات افزایش می‌یابد+ فیلمخاموشی‌های برق در استان بوشهر پایان یافت

حشمتی مدیریت مصرف برق را سبب پایداری شبکه برق دانست و خاطر نشان کرد: افزایش دما در تابستان امسال نسبت به  سال قبل سبب رشد مصرف انرژی برق شد و تنها راه گذر از این وضعیت تا پایان مرداد ماه مدیریت مصرف است.

وی با بیان اینکه بخش بیشتر مصرف برق در استان بوشهر مربوط به تجهیزات خنک کننده از جمله کولر است افزود: مشترکان تلاش کنند در پیک مصرف برق، درجه کولر بر روی درجه 25 تنظیم کنند و در ساعت 12 تا 18 در استفاده از وسایل و تجهیزات برقی غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/190

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برق در استان بوشهر مصرف برق در استان مدیریت مصرف برق افزایش دما دمای هوا 50 درجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان

بیت‌کوین بعد از مدتی نزول اندکی افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۳۸ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مطلب به ۶۴هزار و ۱۹۶.۳۸ دلار معامله می‌شود که این رقم ۷.۰۹ درصد کمتر از هفته گذشته است.

دومین توکن محبوب، اتریوم، نسبت به دیروز سه درصد افزایش یافته و به ۳۱۱۹.۸۱ دلار معامله می‌شود و نسبت به هفته گذشته ۱۱.۳۰ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، ارزش بازار بیت‌کوین و اتریوم به ترتیب ۱۲۶۲ و ۳۷۳ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۲ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۷۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۴.۲۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۰ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹۵.۶۲ میلیارد دلار است که ۱۹.۲۸ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۷.۳۲ میلیارد دلار است که  ۷.۶۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۹۰.۰۹ میلیارد دلار است که ۹۴.۲۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۹:۳۰ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۳ هزار و  ۹۰۶.۷۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۸۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۵۸ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۰۹۲.۳۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۵۶ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۴۲.۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۶.۷۱ درصد کاهش

۵-  سولانا

قیمت: ۱۴۰.۱۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۲۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۸.۴۵ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۴۹۸۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱۸.۴۰ درصد کاهش

۸ – تون کوین

قیمت: ۶.۵۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۲.۸۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۲.۰۵ درصد کاهش

۹- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۵۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۰.۸۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۷.۹۷ درصد کاهش

۱۰-  کاردانو

قیمت: ۰.۴۵۹۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲۱.۸۲ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • شش اشتباه رایج در روند کاهش وزن
  • وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه
  • ۴۳۰۰ مگاوات صرفه جوی برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • افزایش ۳۵ درصدی بهره وری آب در سطح مزرعه با سامانه آبیاری قطره‌ای
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • پرشدگی سد‌های کشور به ۶۱ درصد رسید/ لزوم مدیریت مصرف در ماه‌های پیش‌رو
  • ١٠ هزار مگاوات از بار شبکه برق در تابستان ١٤٠٢ با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد
  • پرشدگی سدهای کشور به ۶۱ درصد رسید/ مدیریت مصرف آب ضروری است