Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر «مهدی مصری» روز چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های سلامت شهرستان ساوه که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستای نور علی بیک در ساختمان یک هزار مترمربعی با مشارکت خیرین احداث خواهد شد.

وی بیان کرد: مرکز جامع سلامت شهری-روستایی سرداران در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع که بودجه ساخت آن از محل اعتبارات کمیساریای عالی پناهندگان به میزان ۳۰ میلیارد ریال تامین می‌شود، کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه عنوان کرد: مرکز جامع سلامت شهری و پایگاه فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرک فجر نیز با مشارکت خیرین در حال ساخت بوده که اعتبار برآوردی آن ۶۰ میلیارد ریال است و براساس ارزیابی‌ها جمعیت ۳۰ هزار نفری شهرک فجر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

به گفته مصری، با افتتاح پایگاه سلامت رجبی۲ در ساختمان ۱۱۰ مترمربعی، ۱۲ هزار نفر از جمعیت شهری از خدمات بهداشتی درمانی بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: فرآیند تبدیل دانشکده به دانشگاه علوم پزشکی سخت و پیچیده است و باید منابع انسانی، تجهیزات، زیرساخت‌های لازم تامین شود و این مهم در شهرستان ساوه در حال پیگیری است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه تصریح کرد: طرح توسعه متوازن آموزشی باید مدنظر باشد و با توجه به نزدیکی به پایتخت و فعالیت شرکت‌های دارویی، ساوه و زرندیه به یکی از قطب‌های علمی و فناوری در این حوزه تبدیل خواهد شد.

مصری از کلنگ زنی مرکز قلب ساوه با توجه به نیاز شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

۲ هزار و ۵۴۰ معلم ساوجی واکسن کرونا دریافت می‌کنند

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه نیز در این مراسم گفت: با توجه به آسیب‌پذیری جمعیت ۶ هزار نفری مهمانشهر شهید ناصری و تسهیل در ارائه خدمات درمانی، آزمایشگاه، واحد تغذیه و روانشناس در مرکز درمانی این مهمانسرا راه‌اندازی شد.

دکتر «محمود کریمی»، از افتتاح مرکز شماره ۲ تجمیعی واکسیناسیون با کمک شهرداری، سپاه و دستگاه‌های اجرایی ذیربط خبر داد و گفت: ظرفیت تزریق روزانه چهار هزار دُز واکسن در مراکز واکسیناسیون وجود دارد و در صورت نیاز مرکز شماره سه واکسیناسیون نیز راه‌اندازی می‌شود.

وی از واکسیناسیون ۲ هزار و ۵۴۰ نفر از معلمان ساوجی از هفته آینده خبر داد و گفت: گروه‌های پرخطر شامل اساتید دانشگاه، رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی، زندانیان، خبرنگاران، بیماران دیابتی و... به زودی واکسینه می‌شوند.

برچسب‌ها کلنگ زنی ساوه دانشگاه علوم پزشکی افتتاحیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلنگ زنی ساوه دانشگاه علوم پزشکی کلنگ زنی ساوه دانشگاه علوم پزشکی افتتاحیه شهرستان ساوه جامع سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان با بیان اینکه خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی شهرستان ۳۰ درصد افزایش یافته گفت: اائه خدمات داندانپزشکی مانند معاینات، ترمیم سطحی دندان و کشیدن در مراکز جامع سلامت شبکه بهداشت و درمان به جز ویزیت رایگان جهت جمعیت گروه هدف (کودکان زیر ۶ سال – کودکان ۶-۱۲سال – خانم‌های باردار) با تعرفه دولتی جهت سایرین انجام می‌شود.


حسن ذبیحی با اشاره به اجرای طرح ملی غربالگری دیابت و فشارخون در این شهرستان افزود: با تلاش کارکنان بهداشت تاکنون ۸۴ درصد جمعیت شهرستان اردستان خطرسنجی شدند که بیش از ۱۶ درصد جمعیت شهرستان اردستان که حدود ۳۹۵۹ نفر می‌شوند، مبتلا به دیابت و تقریبا ۳۰ درصد جمعیت که حدود ۶۹۳۸ نفر می‌شوند، دچار فشارخون هستند.


وی اردستان عامل مرگ و میر در شهرستان اردستان را بیماری‌های قلبی و عروقی عنوان کرد و گفت: به طور کلی فشار خون، مصرف دخانیات، کم تحرکی، چاقی و اضافه وزن و مصرف چربی‌های مضر مهم‌ترین علت بروز این بیماری است.

دیگر خبرها

  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان