Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم کهنه کار سمپدوریا می گوید هنوز در مورد بازنشستگی بعد از پایان فصل 22-2021 تصمیم نگرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلواسپرت، فصل جدید لیگ ایتالیا به زودی شروع می شود و سمپدوریا یک بار دیگر با فابیو کوالیارلا، مهاجم کهنه کار و 38 ساله خود پا به مسابقات می گذارد. این مهاجم که از سال 2016 در سمپدوریا توپ می زند، بعد از به ثمر رساندن 13 گل در 33 بازی فصل گذشته، قرارداد خودش را با باشگاه ایتالیایی یک فصل دیگر تمدید کرد اما مهاجم کهنه کار می گوید هنوز برای بازنشستگی تصمیمی نگرفته است و مشخص نیست مسابقات این فصل آخرین فصل حضور او در دنیای فوتبال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوالیارلا در این باره گفت:

 امیدوارم در فصل جاری هم مانند فصول اخیر عملکرد خوبی داشته باشم. می دانم چند سالم است اما به خوبی تمرین می کنم. تا به حال در بیش از 20 پیش فصل حاضر بوده ام. وقتی جوان بودم، پیش فصل ها را دوست نداشتم اما این روزها آن را مفید می دانم ولی باید بگویم در کل از تمرینات پیش فصل متنفرم. قبلا این تمرینات بازیکنان را با هم متحد می کرد اما حالا هر کس به فکر خودش است.

کوالیارلا با اشاره به این که کلودیو رانیری میزان بازی او را مدیریت می کرد، می گوید دوست دارد در تمام مسابقات حاضر باشد:

سال گذشته می گفتند زمان بازیم را خودم مدیریت می کنم اما در واقعیت این کار را رانیری انجام می داد. اگر تصمیم با من بود، در زمین مسابقه باقی می ماندم. می دانم سال های آخر فوتبالم است و تصمیم با مربی است. می دانم نمی توانم در همه مسابقات حاضر باشم. حتی در برخی مسابقات بهتر است کار را از روی نیمکت شروع کنم. 

مهاجم سابق یوونتوس می گوید که در حال گذراندن دوره های مربیگری است تا بعد از بازنشستگی به مربیگری روی بیاورد اما هنوز در مورد زمان بازنشستگی خود تصمیم نگرفته است:

فرصت حضور در این کلاس ها را پیدا کردم و به خودم گفتم در آن شرکت می کنم. خوب است که برای دوران بازنشستگی برنامه داشته باشم. نمی دانم چه زمانی بازنشست می شوم اما فکر نمی کنم خیلی از ان دور باشم. نمی خواهم بگویم فصل آینده فصل آخرم است و در این مورد در میانه های فصل تصمیم می گیریم.  

کوالیارلا می گوید باید از بدنش حفاظت کند تا بتواند پا به پای جوان ها رقابت کند و فاش کرد که نیاز به استراحت زیادی داشته است:

برای این که بتوانم با جوان ها رقابت کنم باید به خوبی و به مدت زیاد استراحت کنم. شبی 7 تا 9 ساعت می خوابم. زیاد اهل بیرون رفتن نیستم و ترجیح می دهم در خانه بمانم و تلویزیون تماشا کنم.  

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با مهدی دادرس؛ با احترام به پورحیدری، باید به علی جباری بگویند پدر استقلال! محرومیت دا‌ور اوکراینی شمشیربازی ایران - ایتالیا سردار آزمون در آستانه انتقال به بایرلورکوزن / ادعای نیکولو اسکیرا تاتنهام خواهان پرداخت 55 میلیون یورو برای جذب کریستین رومرو نیست رافائل واران تنها در صورت انتقال به منچستریونایتد حاضر به جدایی از رئال مادرید بود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم

به گزارش"ورزش سه"، هاکان چالهان اوغلو، ستاره اینتر، اعلام کرد که هرگز رفتار طرفداران میلان پس از انتقالش به اینتر را فراموش نمی‌کند و قهرمانی در سری A با شکست تیم سابقش را یک انتقام می‌بیند.

این ملی پوش ترکیه‌ای پس از قهرمانی اینتر در سری A مصاحبه‌ای با روزنامه ایل جورناله انجام داد. اینتر پس از پیروزی 2-1 مقابل میلان، باشگاه سابق چالهان اوغلو، بیستمین اسکودتو خود را به دست آورد.

هافبک اینتر درمورد این قهرمانی گفت:"خوشحال و مفتخرم که به این هدف فوق العاده رسیدم. ما شدیداً ستاره دوم را می‌خواستیم و به خاطر کار شگفت‌انگیزی که با هم انجام دادیم، شایسته این موفقیت بودیم. من ویدیوهای جشن با طرفداران را دوباره دیده‌ام و هنوز نمی‌توانم آن را باور کنم. آنقدر شاد هستیم که نمی‌توانم آن را توصیف کنم."

چالهان اوغلو دقایقی پس از قهرمانی اینتر به توهین هواداران میلان در اینستاگرام پاسخ داد. این هافبک باتجربه از زمان پیوستن به نراتزوری در سال 2021، توسط هواداران تیم سابقش مورد توهین قرار گرفته است. او گفت:"من همیشه در سکوت کار کرده و رنج کشیده‌ام. تنها هدف من در اینتر این بود که بهترین عملکردم را داشته باشم و با این تیم فوق العاده قهرمان شوم. برد در دربی یک انتقام بزرگ برای من بود.

این انتقام به خاطر عذابی بود که در زمان ورودم به اینتر متحمل شدم و قهرمانی سری A را از دست دادیم. نمی‌توانم کاری را که هواداران میلان با من و خانواده‌ام انجام دادند را فراموش کنم، اما از صمیم قلبم می‌دانستم که همه چیز به خوبی تمام می‌شود. کسب عنوان قهرمانی در دربی بزرگترین خواسته من بود. خداوند این را برای من مقدر کرده بود چون می‌دانست که لیاقتش را دارم."

دیگر خبرها

  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان