Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات مجمع اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی مازندران بعدازظهر چهارشنبه با حضور حجت الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در سالن شهید آوینی اداره کل برگزار شد.

در پایان این انتخابات، عباس جانباز، قاسم عزیززاده گرجی، بهروز کریم نژاد، سید مهدی احمدی، فریدون باقری، رمضانعلی باقری، حسینعلی داداشی، مهدی بازگیری، صفا رنجبر، حسین حمیدی و ثریا آقایی به عنوان اعضای اصلی اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مریم صمدی، محمدباقر میرزایی و صدیقه فرجی به عنوان اعضای علی البدل و روح الله ایرانمهر، صدیقه حسنی و علی اصغر ابوطالبی به عنوان بازرس انتخابت شدند.

کد خبر 5267952

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مازندران بابل قرآن ویروس کرونا عید غدیر خم واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان اردبیل ایلام واکسیناسیون شیوع کرونا عکس استانها خشکسالی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن در تخصیص بودجه باید عنوان مستقلی داشته باشد

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شأن قرآن فرهنگی‌ترین شئون است و باید بیش از هر چیزی حفظ شود گفت: قرآن در حوزه تخصیص بودجه باید برای خودش نام و عنوان مستقلی داشته باشد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی سه شنبه ۷ فروردین در شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی شهرستان گلوگاه، اظهار کرد: سال جدید سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده و امیدواریم سال پربارتری نسبت به سال گذشته باشد.

وی با بیان اینکه وجود ۱۷ حافظ کل قرآن در شهرستان گلوگاه موجب افتخار است، افزود: بنده طرفدار صرف فعالیت قرآنی، توجه به امور و کمک قرآنی نیستم من عنوانی به نام نعزت قرآنی» می‌شناسم یعنی کمکی که عزت قرآن را در پی داشته باشد.

عضو خبرگان رهبری در مازندران تصریح کرد: اینکه می‌گویند هر دستگاهی باید دو درصد بودجه فرهنگی خود را به قرآن اختصاص بدهد درست نیست چرا قرآن را در درون بحث فرهنگی می‌برید و خودش نباید نام، عنوان و سرفصل داشته باشد که برخلاف عزت است، چه اشکالی دارد که به همه دستگاه‌ها بگوئیم که این مقدار و درصد را به حوزه قرآنی خودمان اختصاص بدهیم، قرآن باید برای خودش نام و عنوان مستقلی داشته باشد.

آیت‌الله لائینی یادآور شد: همینطور وقتی وارد شهری می‌شویم فلان اندیشکده، کلاس‌های خصوصی و موارد دیگر از مکان‌های خوب و زیبایی برخوردار هستند را می‌بینیم، اما خانه‌های قرآنی قدیمی باشند، هر چیزی که برخلاف عزت قرآنی باشد را نباید بپذیریم.

وی خاطرنشان کرد: لازم است، خیّرین و واقفین قرآنی را مدیریت و هدایت و شورای کمیته مالی پشتیبانی تشکیل شود و از ظرفیت‌های محلی و مردمی بهره‌مند شویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اما حکومت باید برای ترویج قرآن پول و بودجه بگذارد، گفت: امیدواریم شان قرآن که فرهنگی‌ترین شئون است، بیش از هر چیزی حفظ شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسامی اعضای تیم ملی مچ اندازی مردان ایران برای مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعلام شد
  • فعالان قرآنی عمل به قرآن را ترویج کنند
  • رویکردهای مختلف مشاوره خانواده چیست؟
  • تهدید بمب گذاری در بیش از ۵۰ مؤسسه آموزشی در پاریس
  • امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی
  • شرکت‌های فناوری جعل عمیق ساخته شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کنند
  • قرآن در تخصیص بودجه باید عنوان مستقلی داشته باشد
  • قایدی؛ بهترین بازیکن دیدار ایران - ترکمنستان
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند