Web Analytics Made Easy - Statcounter

از همان ابتدا خرید زمین‌های خارج از محدوده و یا استفاده از زمین‌های با کاربری‌های غیر مسکونی در دستور کار قرار می‌گیرد و نظارت مهم‌ترین عامل برای خارج نشدن تعاونی‌های مسکن از ریل اصلی خود است و باید نظارت از تعاونی‌های مسکن تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  محمدرضا انصاری ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل فنی و حرفه‌ای زنجان، بر لزوم تقویت مهارت آموزی در استان تاکید کرد و گفت: آموزش مهارت آموزش مهمترین مؤلفه در ایجاد اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از عوامل مهم پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها در تولید، ۸۵ درصد جامعه مخاطب فنی و حرفه‌ای و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.

انصاری به قانون الزام فراگیری آموزش‌های مهارتی تاکید کرد و ابراز داشت: بر اساس این قانون، بنگاههای اقتصادی ملزم هستند تا در خصوص ارتقای مهارت شاغلان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه بنگاه‌های تولیدی ملزم هستند جذب نیروی کار از بین افرادی که سنجش صلاحیت حرفه‌ای آنان انجام شده، صورت گیرد، ابراز کرد: استان زنجان سال گذشته به عنوان پایلوت سنجش صلاحیت حرفه‌ای در کشور تعیین شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان افزود: این مهم در جذب نیروی کار برای شرکت ایران ترانسفو و شرکت پارس سوئیچ اجرا شد.

انصاری با بیان اینکه برخورداری از آموزش‌های مهارتی قطع یقین فرصت‌های بیشتری را برای اشتغال افراد ایجاد می‌کند، یاد آور شد: درصد بسیار خوبی از افرادی که مهارت یاد گرفتند در استان جذب بازار کار می‌شوند.

وی با بیان اینکه در برنامه تعاونی‌های مسکن هیچ صحبتی از ایجاد باغ شهر نیست، گفت: وظیفه ذاتی تعاونی‌های مسکن، تأمین زمین و مسکن برای اعضای خود است و این زمین‌ها باید از ابتدا در محدوده شهر و یا طرح‌های هادی روستایی باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان تصریح کرد: از همان ابتدا خرید زمین‌های خارج از محدوده و یا استفاده از زمین‌های با کاربری‌های غیر مسکونی در دستور کار قرار می‌گیرد و نظارت مهم‌ترین عامل برای خارج نشدن تعاونی‌های مسکن از ریل اصلی خود است و باید نظارت از تعاونی‌های مسکن تقویت شود.

 

 

 

   

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای تعاونی های مسکن استان زنجان حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی استان زنجان ۲۶.۷ درصد است

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله حسنی با بیان اینکه استان زنجان ۷۹۱ واحد آبزی پروری، ۳۲۰ واحد طیور صنعتی، ۱۸۹ واحد صنایع تبدیلی دارد، گفت: این استان در تولید آبزی در سطح کشور جایگاه خوبی دارد.

وی به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: بهره برداران بخش کشاورزی استان رکوردهای بسیار خوبی را طی سالهای اخیر در میزان تولید گندم، توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و بذور گواهی شده ثبت کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: با توانمندی و ظرفیت‌های موجود به رکوردهای بهتر و چشم اندازهای تعیین شده در این بخش دست خواهند یافت.

حسنی تاکید کرد: بیش از ۳۳۸ هزار هکتار از زمین‌های زراعی استان دیم و بیش از ۱۰۶ هزار هکتار آبی است و یک هزار و ۳۲۵ هکتار از سطح زیرکشت باغات استان نیز دیم ۸۲ هزار و ۱۰۳ هکتار آبی است.

وی سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی استان را ۲۶.۷ درصد اعلام کرد و گفت: این میزان در میانگین کشوری ۱۲.۵۷ درصد است.

کد خبر 6085344

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی استان زنجان ۲۶.۷ درصد است
  • دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه‌زمین در روستا‌های مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است
  • راه اندازی رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ایی میناب