Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-24@20:41:27 GMT

شگفتی در المپیک؛ حذف زودهنگام تیم المپیک آلمان

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۵۸۰۷

شگفتی در المپیک؛ حذف زودهنگام تیم المپیک آلمان



تیم المپیک آلمان با قبول تساوی 1-1 برابر ساحل عاج وداعی زودهنگام با رقابت های المپیک داشت.

به گزارش ورزش سه ، تیم المپیک آلمان که از مدعیان کسسب عنوان قهرمانی در المپیک توکیو لقب گرفته و در دوره قبلی نیز به دیدار فینال رسیده و آنجا مغلوب برزیل شده بود، این بار و بعد از تساوی مقابل ساحل عاج خیلی سریع با رقابت های المپیک توکیو 2020 وداع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمان در بازی اول خود مغلوب برزیل شده و در دومین مسابقه از سد عربستان گذشته بود. از این گروه برزیل و ساحل عاج راهی دور بعدی شدند.

در نیمه اول آلمان عملکرد بهتری داشت و چند فرصت خوب گلزنی روی دروازه حریف خلق کرد، اما در نهایت موفق نشد دروازه نماینده آفریقا را باز کند و دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

اما در اوج حملات ژرمن ها بود که در دقیقه 66 بنجامین هنریکس دروازه خودی را به اشتباه باز کرد و دروازه آلمان باز شد. روی یک ارسال خطرناک، بنجامین هنریکس قصد داشت توپ را دفع کند که به اشتباه دروازه آلمان را باز کرد و شرایط صعود برای این تیم دشوارتر شد.

ژرمن ها در صدد جبران برآمده و در دقیقه 73 این ادوارد لوون بود که با نواختن یک ضربه ایستگاهی تماشایی موفق شد کار را به تساوی بکشاند. در ادامه مکس گرادل دو موقعیت بسیار خوب را از دست داد و در نهایت با تساوی 1-1، آلمان از تورنمنت حذف شد.

اما در دیگر دیدار نیز برزیل 1-3 عربستات را مغلوب کرده و با اقتدار راهی دور بعد شدد. در دقیقه 14 این ماتیس کنیا بود که موفق به زدن گل اول برزیل شد. اما در کمال تعجب عربستان در دقیقه 29 و توسط عبدالله الامری به گل تساوی دست یافت.

برزیل در نیمه دوم حملات خود را ادامه داد و این ریچارلیسون بود که در دقیقه 75 و با یک ضربه سر از فاصله نزدیک زننده گل دوم لقب گرفت. در اوقات اضافی این ریچارلیسون روی پاس رینیر و در مقابل دروازه موفق به گلزنی شد تا برزیل 1-3 موفق به غلبه بر عربستان شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین شگفتی مسابقات فوتسال آسیا؛ ژاپن حذف شد

تیم‌ملی فوتسال ژاپن، قهرمان دوره گذشته جام ملت‌های آسیا و رقیب اصلی ایران برای قهرمانی با تساوی ۱ بر ۱ مقابل تاجیکستان از صعود به مرحله حذفی بازماند و از دور مسابقات کنار رفت!

در دیگر مسابقه این گروه هم کره جنوبی و قرقیزستان به تساوی ۵-۵ رسیدند.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • بزرگترین شگفتی مسابقات فوتسال آسیا؛ ژاپن حذف شد
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو